loading...
خودروهای انگلیسی
هانیه اکبرپور بازدید : 58 شنبه 26 تیر 1400 نظرات (0)

مهندسین ساختمان و متخصصین در سازه‌های بتنی، معایب و ایراداتی را در روش قدیمی و سنتی وصله میلگرد در ساختمان بتنی یا به زبان دیگر وصله اورلپ مشاهده کردند. با انجام تعداد بسیار زیادی آزمایش به همراه استفاده از تجربه مهنسین و متخصصین . مقایسه انواع روش وصله میلگرد، وصله مکانیکی یا کوپلر به عنوان راهکاری ارائه شد که می‌تواند مشکلات اتصال اورلپ را در حال حاضر و در آینده بر طرف نماید. سهولت استفاده، قابلیت اطمینان، تمامیت ساختاری، و حداقل ازدحام میلگرد مزایای استفاده از  سیستم اتصال مکانیکی هستند.

مطالب کاربردی

سیستم وصله مکانیکی نیازهای مخاطبین خود را تحت کشش، فشرده سازی و بارگذاری های چرخه ای را برطرف می‌کند. اتصال مکانیکی بهینه‌ترین نوع ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌اتصال میلگرد است و تمامی ضوابط و مقررات آیین نامه های ملی و بین المللی را ارضا می‌نماید.

در سراسر دنیا انواع مختلف این وصله‌ها استفاده می‌شوند که عبارتند از:

·         کوپلر استاندارد با رزوه راستگرد

·         کوپلر با رزوه چپ و راست

·         کوپلر تبدیل

·         کوپلر پیچی قفل شونده

·         کوپلر انتهایی

·         کوپلر گروتی

·         کوپلر جوشی میلگرد و سازه

·         کوپلر موقعیت

·         کوپلر برای آرماتورهای فشاری

که خوش بختانه به جز مورد آخر تمامی انواع کوپلر در کشور تولید می‌شود و قابل دسترس است.

هانیه اکبرپور بازدید : 68 شنبه 08 خرداد 1400 نظرات (0)

الزامات جوش سر به سر میلگرد

1-      این روش جوش برای آرماتورهای گرم نورد شده از رده S300و S400 مطابق استاندارد ملی ایران معتبر میباشد.

2-     شرکت اجرا کننده لازم است بر مبنای استانداردهای بین المللی جوش نسبت به تهیه و تدوین WPS (دستورالعمل جوشکاری سربه سر میلگرد) و PQR(الزامات بازرسی ، نظارت و کنترل کیفیت جوش) برای این روش اقدام نموده و ضمن استقرار دستورالعمل جوشکاری WPS ، مدارک مربوطه را به تایید مراجع کنترل و بازرسی برساند.

3-  با توجه به افزایش قطر آرماتورها در ناحیه برآمدگی جوش، باید کنترل های لازم از بابت پوشش محافظ میلگرد(کاور میلگرد) بر اساس قطر افزایش یافته انجام شود.

4-     توصیه میشود در استفاده از این نوع وصله آرماتور، گرده های جوش در مقاطع مختلف یک عضو توزیع شود به نحوی که حد اکثر پنجاه درصد میلگردها در یک مقطع عرضی عضو جوش شده باشند.

5-      استفاده از وصله آرماتورها با این روش باید در نقشه های سازه درج گردد.

6-     کلیه جوشکارانی که اقدام به این جوش مینمایند باید گواهینامه تست ارزیابی کیفی جوشکاران مطابق بخش یک استاندارد ISO1-9606  و یا EN287 را از مراجع معتبر صدور گواهی نامه دریافت نمایند.

7-     دریافت گواهی نامه استاندارد ملی ایران به شماره 3834 با عنوان " الزامات کیفیتی جوشکاری ذوبی مواد فلزی" برای روش جوشکاری سر به سر میلگرد با گاز استیلن تحت فشار از سازمان استاندارد و تحقیقات صنعتی توسط شرکت اجرا کننده ، الزامی است.

8-    پیمانکار جوش باید قبلاً گواهی نامه های معتبر پرسنل جوشکاری را به ناظرین و بازرسان جوش ارائه دهد.

9-     برای اجرای این نوع جوش ، تمیزی آرماتورها ضروریست. استفاده از آرماتور دارای زنگ زدگی تا حدی که با فرچه سیمی ، زنگ محل جوش پاک شود، مجاز است.

10-    تا زمان استقرار استاندارد ملی ایران به شماره 3834 بر فرایند اجرائی جوش، ارزیابی جوش سر به سر باید مطابق JISZ 3881 انجام شود.

11-    در صورت وجود هرگونه تغییر شکل در انتهای آرماتورهائی که قرار است جوش شوند ، بخش مزبور باید بریده شده و سطح صاف و بدون اعوجاج حاصل شود.

12-   هرگونه خمیر سیمان ، روغن یا سایر آلودگیها باید قبل از جوش به طریق مناسب برداشته شود.

13-  برش و آماده سازی انتهای میلگرد ها باید صاف و عمود بر محور میلگرد باشد و ترجیحاً دستگاه برش مخصوص با فرز الماسه استفاده شود.

14- میزان انحراف بین محور طولی دو آرماتور بعد از جوش نباید بیش از 20% قطر آرماتور ( در حالتیکه آرماتور با اقطار متفاوت جوش شود ، قطر کوچکتر ملاک است) باشد.در صورت تجاوز از این حد، باید بخش شامل جوش، بریده و مجدداً جوش داده شود

15-  اجرای جوش در شرایط باد شدید و بارش برف و باران ممنوع است مگر با تایید بازرسین جوش و به شرط اجرای پوشش محافظ روی محیط جوشکاری

16-   در صورت بروز شعله غیر عادی در خلال جوشکاری ، قطعه جوش شده باید بریده و صرفنظر شده و جوشکاری مجدد انجام گردد.

17-  کلیه جوشکاریها بایستی مورد بازرسی چشمی قرار گیرد.

18-   انجام برش و اجرای جوش باید همزمان انجام شود.

19-   قطر ناحیه برآمده جوش نباید از 4/1 برابر قطر آرماتور ، کمتر و ناحیه جوش نباید از 1/1 برابر قطر آرماتور ، کمتر باشد.

20-   صفحه جوش یا محل فصل مشترک دو آرماتور باید در مرکز برآمدگی جوش واقع شود و تغییر محل این صفحه نسبت به راس برآمدگی نباید از 20% قطر آرماتورها بیشتر شود.

هانیه اکبرپور بازدید : 60 شنبه 25 اردیبهشت 1400 نظرات (0)

Aston Martin DB5

در سال‌های 1963 تا 1964 یک خودرو معرکه و فوق دوست‌داشتنی معرفی شد. این خودرو با این‌که یک فراری نبود اما محبوبیت عجیبی در بین ثروتمندان داشت. البته این کار فقط از دست یک نفربرمی‌آمد آن‌هم کسی نبود جز استون مارتین. آقای محترم خوب می‌دانست چطور دل بری کند و با DB5 این را به همه نشان داد. این خودرو آن چنان زیبا و دلربا بود که عقل و هوش هر بیننده‌ای را می‌برد. شاید اگر روزی کسی بپرسد پرستیژ انگلیسی یعنی چه باید برای مثال بارز آن این خودرو را مثال زد. این خودرو محصولی فوق توانمند محسوب می شد که از یک موتور 6 سیلندر 4 لیتری استفاده می‌کرد که می‌توانست 282 اسب بخار توان تولید کند. حداکثر سرعت این خودرو فوق‌العاده به 233 کیلومتر بر ساعت می‌رسید که برای یک خودروآن‌هم با این وزن و طراحی حیرت‌انگیز نظر هرکسی را جلب می نماید.

خرید و فروش انواع خودرو در  آگهی رایگان شهر24

Jaguar XJ220

 بازهم یک خودرو از JAGUAR. ظاهراً روز های خوبی هم برای این خودروساز انگلیسی وجود داشته است. این خودرو در سال 1992 ساخته شد و تلاش مستقیمی از طرف JAGUAR برای مقابله با نسل جدید خودروهای استون مارتین محسوب می شد. طراحی این خودرو چشم‌گیر و ستودنی بود. به لطف طراحی جدید این خودرو ازلحاظ طراحی آیرودینامیکی از بهترین‌ها محسوب می شد. توان این خودرو به حدی بالا بود که توانست لقب سریع‌ ترین خودرو تاریخ در زمان عرضه در سال 1994 را به دست آورد. این خودرو از یک موتور 12 سیلندر استفاده می‌کرد اما نکته جالب این بود که در زمان معرفی در نمایشگاه بیرمنگام از یک موتور 8 سیلندر بر روی این خودرو استفاده می‌شد. حداکثر سرعت این خودرو فوق‌العاده به 343 کیلومتر بر ساعت می‌رسید که رقم فوق العاده ای برای آن زمان محسوب می شد. قرار بود از این خودرو 1500 عدد تولید شود اما به دلیل نامشخصی تنها 241 عدد از این خودرو در کل جهان به فروش رفت. قیمت این خودرو بسیار بالابود و چیزی در حدود 500 هزار دلار قیمت داشت. در پایان باید گفت این خودرو ان قدر معرکه هست که می‌توان آن را باافتخار یکی از معرکه ‌ترین خودروهای ساخت انگلیسی‌ها لقب گرفت.

McLaren F1

اگر یادتان باشد گفتیم JAGUAR XJ220 سریع‌ترین خودرو تاریخ در آغاز 1990 لقب گرفت. اما این لقب خیلی روی این خودرو باقی نماند. البته این عنوان از انگلیس خارج نشد و صرفاً به دست یک خودروساز دیگر افتاد. مگر می‌شود صحبت از سرعت و چالاکی کنیم اما نامی از مک لارن نبریم. بدون شک مک لارن را باید یکی از بزرگ‌ترین مدعی های ساخت خودروهای فوق‌سریع در جهان بنامیم. البته این خودرو به‌هیچ‌وجه اصالت خود را حفظ نکرد و در بخش موتور برخلاف دیگر بخش‌های دیگر که کاملاً ساخت داخل بود از یک موتور ساخت آلمان استفاده می‌کرد. موتور این خودرو را bmw ساخت. این موتور یک نمونه 12 سیلندر بود. این خودرو با استفاده از این موتور توانست سرعت خود را به 386 کیلومتر برساند. این رقم مک لارن f1 را یک سر و گردن از دیگر خودروهای هم‌رده‌اش بالاتر نشان می‌داد. وزن این خودرو بیش از 1000 کیلوگرم بود. طراحی این خودرو از روی نمونه فرمول یکی مک لارن ساخته‌شده بود و به همین جهت هم نام آن را F1 گذاشتند. هر چه در مورد این خودرو بگوییم بازهم کم است. بدون شک این خودرو را باید یکی از برترین خودروهای تاریخ خودروسازی انگلیس و جهان نامیده شود.

تبلیغات اینترنتی انواع خودروهای روزدنیا درسایت دیوار

هانیه اکبرپور بازدید : 64 چهارشنبه 01 اردیبهشت 1400 نظرات (0)

آلفارومئو جولیتا

بررسی اجمالی

آلفارومئو جولیتا یک هاچ‌بک داغ ایتالیایی است که البته عنوان پرفروش‌ترین محصول آلفارومئو را نیز یدک می‌کشد. این خودرو در فاصله‌ سال‌های 2014 الی 2017 به بازار کشورمان وارد شد و به لطف تبلیغات گسترده، به فروش قابل توجهی دست یافت. بی ام و سری 1 هاچ‌بک، رنو اسکالا و دی اس 5 از جمله رقبای این خودرو هستند. آلفارومئو جولیتا از جمله خودروهای کوچک و لوکس بازار است که مشتریان منحصر به فردی دارد. ایمنی بالا، فرمان پذیری قابل قبول و شتاب‌گیری فوق‌العاده از جمله مزایای این خودرو هستند. در سوی مقابل پیشرانه آلفارومئو جولیتا نسبت به کیفیت بنزین مورد استفاده به شدت حساس است و پیچیدگی فنی آن نیز اجرای تعمیرات دوره‌ای را دشوار می‌کند. آلفارومئو جولیتا یک خودرو دونفره است و برای مصارف خانوادگی چندان مناسب نیست. از سوی دیگر قیمت گزاف آن نیز موجب خواهد شد تا متقاضیان خرید این خودرو، پیش از انجام انتخاب نهایی مدت بیشتری را تامل سپری کنند. با این وجود آلفارومئو جولیتا ذات یک شرور ایتالیایی را به نمایش می‌کشد و برای علاقمندان سوپرمینی‌های اروپایی یک گزینه ایده‌آل خواهد بود.
انواع تبلیغات اینترنتی در مورد خودرو در سایت شیپور

مشخصات فنی آلفارومئو جولیتا

نام خودرو آلفارومئو جولیتا
کشور سازنده
پرچم کشور
ایتالیا
سال (طراحی) 2011

مشخصات فنی

موتور 4 سیلندر 16 سوپاپه
حجم موتور 1368 سی سی
تنفس موتور توربوشارژ
انتقال نیرو دیفرانسیل جلو
حداکثر قدرت 170 اسب بخار در 5500 دور در دقیقه
حداکثر گشتاور 250 نیوتن متر در 2500 دور در دقیقه
جعبه دنده 5 دنده دستی - 6 دنده اتوماتیک
شتاب 0 تا 100 7.7 ثانیه
حداکثر سرعت 218 کیلومتر در ساعت
وزن 1310 کیلوگرم
اندازه (میلیمتر) 4351 طول - 1798 عرض - 1465 ارتفاع
فاصله بین دو محور 2634 میلیمتر

مصرف سوخت و استانداردها

مصرف سوخت داخل شهر 7.8 لیتر در هر صد کیلومتر
مصرف سوخت خارج از شهر 4.6 لیتر در هر صد کیلومتر
مصرف سوخت ترکیبی 5.8 لیتر در هر صد کیلومتر
حجم باک 60 لیتر
استاندارد آلایندگی یورو 5
میزان تولید CO2 134 گرم در هر کیلومتر
استاندارد امنیت

ثبت انواع خودرو جهت خرید و فروش در بخش آگهی رایگان سایت شهر24

امکانات آلفارومئو جولیتا

ترمز و پایداری سامانه کنترل دینامیک VDC که شامل ESP، ASR، HBA، MSR، CBC، DST، HHC، ABS، EBD، E-Q2، PreFill و AFS می‌باشد - DSC - Hill Holder
کیسه هوا کیسه هوای سرنشینان جلو - کیسه هوای جانبی - کیسه هوای پرده‌ای - مجموعا 6 کیسه هوا
سیستم صوتی سیستم صوتی Hi-Fi مجهز به آمپلی فایر Bose و 8 بلندگو (سفارشی) - بلوتوث - قابلیت پخش CD و MP3 - قابلیت تنظیم سیستم صوتی از روی فرمان
دیگر تجهیزات موتور توئین توربو با مجهز به سیستم مولتی ایر - آلفا DNA (امکان انتخاب و تنظیم خودرو با شرایط رانندگی به دلخواه راننده: اسپرت، نرم و زمستان) - گیربکس 6 سرعته خودکار دو کلاچه و پدال پشت فرمان - سیستم Microhybrid Start and Stop - چراغ مه‌شکن جلو و عقب - چراغ عقب LED - شیشه بالابر one touch - صندلی‌های تاشو ردیف عقب - رینگ آلومینیومی - ریموت کنترل - صفحه نمایش اطلاعات خودرو - روکش چرمی صندلی به همراه گرمکن - آینه داخلی فتوکرومیک حساس به نور - آینه‌های بیرونی برقی گرمکن‌دار فتوکرومیک حساس به نور با قابلیت تاشو برقی - سقف کشویی شیشه‌ای پانوراما - سنسور نور چراغ‌ها - تنظیم خودکار چراغ‌ها با زاویه فرمان مجهز به زنون و LED و سیستم شستشو - سیستم Blue&Me - فرمان برقی تلسکوپی بشکن با روکش چرم با قابلیت تنظیم سیستم صوتی - سنسور پارک - تهویه مطبوع خودکار با قابلیت تنظیم دما به صورت مجزا برای سرنشینان جلو - 5 ستاره ایمنی - کروز کنترل - رینگ 18 اینچی به صورت سفارشی - صفحه نمایشگر چند منظوره به صورت سفارشی

هانیه اکبرپور بازدید : 66 چهارشنبه 25 فروردین 1400 نظرات (0)

طرح توجیهی چیست؟

گزارشی که توجیه‌ پذیری یک طرح را در ابعاد مختلف از قبیل بازار، فنی و مالی مورد بررسی و مطالعه قرار می‌دهد، گزارش طرح توجیهی یا Feasibility Study Report نام دارد.

گزارشی که توجیه‌ پذیری یک طرح را در ابعاد مختلف از قبیل بازار، فنی و مالی مورد بررسی و مطالعه قرار می‌دهد، گزارش طرح توجیهی(معادل واژه انگلیسی Feasibility Study Report) نام دارد. طرح توجیهی ابعاد مختلف یک پروژه از قبیل بازار، فنی و مالی را بررسی کرده و به سه قسمت تقسیم می‌شود. بخش‌های طرح توجیهی را می‌توان به صورت زیر شرح داد:

 


1-    مطالعه بازار یا Market Study: که در آن ابعاد مختلف بازار محصولِ طرح توجیهی بررسی می‌شود. این ابعاد عبارتند از کمبود، بازار هدف، عرضه، تقاضا و 

 

2-    توجیه‌پذیری فنی یا Technical Feasibility : به منظور بررسی ابعاد فنی طرح توجیهی همچون فناوری، ظرفیت، محل اجرا، ماشین آلات و تجهیزاتِ تولید و ساختار اجرائی طرح انجام میشود. 

 

3-    تجزیه و تحلیل مالی یا Financial Analysis: به منظور بررسی و آنالیز ابعاد مختلف مالی و سودآوری طرح توجیهی صورت می‌گیرد. 

 

مطالعۀ امکان‌پذیری یا ایجاد طرح توجیهی نخستین گام هر طرحی است. این کار به‌منظور یافتن نقاط ضعف و قوت یک پروژۀ پیشنهادی یا یک تجارت موجود، تعیین منابع موردنیاز و چشم‌انداز موفقیت انجام می‌شود.

هانیه اکبرپور بازدید : 50 شنبه 23 اسفند 1399 نظرات (0)

علاقه مندی انگلیسی ها خودروی هیبریدی

 

بر اساس آمار و گزارش‌های منتشر شده در وب سایت insideevs، میتسوبیشی اوتلندر پلاگین هیبریدی (Mitsubishi Outlander PHEV) همچنان محبوب‌ترین خودروی پاک و برقی در بازار انگلستان باقی مانده و به نظر می‌رسد که این خودروساز ژاپنی توانسته به خوبی نظر مشتریان و طرفداران انگلیسی را به این محصول جلب کند و آن‌ها را از عملکرد همه جانبه آن راضی نگه دارد.
 با استفاده از تبلیغات اینترنتی میتوانید با برندهای مختلف خودرو هیبریدی آشنا شوید.
بر اساس آمار و ارقامی که توسط موسسه RAC تهیه و منتشر شده است، این خودرو قادر است قبل از آنکه موتور بنزینی وارد عمل شود، ۲۸ مایل تنها با استفاده از قدرت الکتریکی بپیماید که همین امر موجب می‌شود از یکی از بزرگترین رقبای خود، نیسان لیف، سبقت گرفته و جلو بزند.

همچنین کارشناسان این موسسه خاطرنشان کرده اند که در پایان سه ماهه سوم سال ۲۰۱۹ میلادی، ۴۳ هزار و ۶۱۷ دستگاه خودروی پلاگین هیبریدی میتسوبیشی اوتلندر در خیابان‌های بریتانیا حضور داشته این در حالیست که این رقم برای نیسان لیف تنها ۲۶ هزار و ۷۶۶ دستگاه بوده است.

همان‌طور که از نام این‌گونه خودرو‌ها مشخص است، باتری‌های به‌کار رفته در آن قابلیت شارژ شدن با برق شهری در منزل یا ایستگاه‌های شارژ مخصوص این خودرو‌ها را دارند. در صورتی که باتری ظرفیتش رو به اتمام باشد، موتور الکتریکی در کنار پیشرانه‌های بنزینی کار خواهد کرد.

از بزرگ‌ترین مزایای خودرو‌های پلاگین هیبرید می‌توان به نگران نبودن کاربران برای اتمام شارژ باتری به کار رفته در آن است. از طرفی مسافت قابل پیمایش یک خودروی پلاگین هیبریدی را ظرفیت مخزن سوخت بنزین آن تعیین می‌کند که البته میزان شارژ باتری به کار رفته در آن نیز به شدت تأثیرگذار است. البته یکی از بزرگترین معایب آن‌ها این است که از خودرو‌های هیبریدی معمولا قیمت بالاتری دارند.

بسیاری از کشور‌های جهان قصد دارند با هدف مقابله با آلودگی هوا و کاهش میزان انتشار آلاینده‌ها و گاز‌های گلخانه‌ای و حفظ بیش‌تر محیط زیست، خودرو‌های تمام پاک و دوستدار محیط زیست اعم از وسایل نقلیه برقی، هیبریدی و پلاگین هیبریدی را به تولید انبوه برسانند.
 
هانیه اکبرپور بازدید : 64 شنبه 09 اسفند 1399 نظرات (0)

شورولت کوروت مدل ۲۰۲۱

شورولت کوروت مدل ۲۰۲۱ خودرویی با طراحی متفاوت است که ۱۷۴.۴ اینچ طول دارد، این میزان طول خودرو آئودی R۸ است، اتومبیلی که حدود هشت اینچ کوتاهتر از کوروت است. خریداران کوروت عاشق Pings و پانل‌های قابل جدا شدن سقف هستند.  C۸ دارای یک صندوق عقب بزرگ در پشت  است و به نوعی این خودرو لاکچری، از زاویه‌های خاصی عجیب به نظر می‌رسد.

کوروت سرعت فوق العاده ای دارد. این مدل همچنین درجه‌ای از پالایش و انعطاف پذیری را ارائه می‌دهد که خریداران را شگفت زده می‌کند. C۸ با سیستم تعلیق کنترل جلو و عقب، ضمن حفظ توانایی در پیچیدن، سواری مطلوبی را فراهم می‌کند. لاستیک‌های مدل Pilot Sport All Season ۴ ZP به طور ویژه در مدل پایه تولید شده اند و در هوای سرد کنترل خودرو را به عهده دارند. این خودرو هشت سرعته دو کلاچه اتوماتیک می‌تواند رانندگی راحتی را فراهم می کند. 

۱۰ خودروی جذابی که سال ۲۰۲۱ از راه می‌رسند

تویوتا سوپرا ۲۰۲۱

تویوتا سوپرا ۲۰۲۱ یک مدل جدید چهار سیلندری با  قدرت ۳۸۲ اسب بخار در دست عرضه قرار گرفته است. منابع خبری معتقدند مدل شش سیلندری، با افزایش قدرت خود، یک رقیب برای مدل Z۴ M۴۰i شرکت بی‌ام‌و است. گفته شده که این خودرو برای رسین از سرعت صفر به سرعت صد ۳.۹ ثانیه زمان نیاز دارد.

طبق گفته‌های شرکت تویوتا، یک سری بروزرسانی بر روی موتور خودرو صورت گرفته است که شامل میله تحرک‌های جدید، برای کاهش نسبت تراکم می‌شود. گفتنی است این تغییرات معمولا بر روی خودرو‌ها انجام نمی‌شوند مگر آن که اتومبیل از افزایش قدرت بالا برخوردار خواهد بود. با این حال شرکت تویوتا طی صحبت‌های خود به این امر اشاره‌ای نکرد.

برخی تحلیلگران با توجه به اضافه شدن یک سیستم اگزوز جدید به شش پرت برای کنترل گرما، مدعی شدند موتور خودرو از ارتقای زیادی پیدا کرده است. متاسفانه شرکت تویوتا هیچ اطلاعات دیگری درباره خودروی خود در اختیار مخاطبین قرار نداد است، اما با توجه به گفته‌های تادا انتظار می‌رود که بروزرسانی در نرم‌افزار خودرو نیز وجود اعمال شده باشد.

۱۰ خودروی جذابی که سال ۲۰۲۱ از راه می‌رسند

جنسیس GV۸۰ مدل ۲۰۲۱ 

  جنسیس کار خود را با سدان‌ها آغاز نمود و قصد دارد به ‌زودی با مدل GV ۸۰ برای اولین بار وارد بازار کند. GV ۸۰ دارای در جلوی پنج‌ ضلعی بزرگی است که توسط بسیاری به سپر سوپرمن تشبیه شده است.

این خودرو  لوکس‌تر از سدان‌های کنونی جنسیس به نظر می‌رسد،در این خودرو از متریال پریمیوم، تودوزی چرمی و تریم چوبی استفاده شده و فضایی فراهم شده که کاملاً برای یک کراس‌اوور لوکس مناسب است. تصاویری که از داخل GV ۸۰ منتشر شده متعلق به دو نمونهٔ مختلف هستند که رنگ داخلی یکی خاکستری و دیگری کرمی است.

۱۰ خودروی جذابی که سال ۲۰۲۱ از راه می‌رسند

کیا تلوراید ۲۰۲۱

شرکت خودروسازی کیا یکی از معروف ترین تولیدکنندگان خودرو در دنیا به شمار می رود که خودروهای هفت نفره فوق العاده ای را تولید کرده است.کیا تلوراید خودرویی شاسی بلند است که هر فردی از رانندگی با آن لذت می برد. این خودرو ۳.۸ لیتری قدرت ۲۹۱ اسب بخار را فراهم  می آورد.  سواری با آن روان است و آن را می توان خودرویی ورزشی دانست.  

۱۰ خودروی جذابی که سال ۲۰۲۱ از راه می‌رسند

مزدا  ۲۰۲۱ CX-۵

وقتی صحبت از کراس اوور‌های جمع و جور می‌شود، به راحتی می‌توان فهمید که چرا مزدا CX-۵ ۲۰۲۱ برنده بهترین شاسی بلند شده است.این خودرو نه تنها از بدنه‌ی زیبایی برخوردار است، بلکه فضای داخلی آن نیز جالب میباشد.

البته، مزدا به ما نشان داده است که توجه آن به جزئیات بیشتر از عمق ظاهری به ارگونومی متفکرانه و پویایی رانندگی جذاب است. CX-۵ در مقایسه با رقبای خود که عمدتا کسل کننده بوده، بسیار جذاب شده است. در حالی که موتور استاندارد چهار سیلندر فاقد منگنه توربو - چهار موجود است، هر دو با گیربکس اتوماتیک بسیار ماهر جفت می‌شوند و از نظر مصرف سوخت از بازدهی بالاتر از رتبه بندی EPA برخوردار هستند. با وجود فضای کم بار نسبت به رقبای اصلی خود، ۲۰۲۱ CX-۵ از همه همکلاسی‌ها و حتی برخی گزینه‌های گران‌تر، درخشش بیشتری دارد.

۱۰ خودروی جذابی که سال ۲۰۲۱ از راه می‌رسند

پورشه ۷۱۸ باکستر ۲۰۲۱

طراحی موتور پورشه ۷۱۸ و شاسی با تیونینگ اسپرت آن به پورشه ۷۱۸ باکستر کمک می‌کنند تا یک  رانندگی متعادل را ارائه کند. موتور‌های چهار و شش سیلندر توربو این خودرو قدرت کافی برای همراهی با هندلینگ  آن ارائه می‌کنند.

خریداران می‌توانند بین یک گیربکس شش دنده دستی و یک هفت دنده اتومات برای این خودروی دیفرانسیل عقب انتخاب نمایند. سقف پورشه ۷۱۸ باکستر قابل باز شدن است.

۱۰ خودروی جذابی که سال ۲۰۲۱ از راه می‌رسند

پورشه ماکان ۲۰۲۱

پورشه جزئیات برنامه‌های آینده خود را برای خودرو ماکان ارائه داده است. طبق این برنامه در سال ۲۰۲۱ نسل دوم این خودرو به یک خودروی الکتریکی تبدیل خواهد شد. این سازنده آلمانی اعلام کرد که فروش مدل فعلی بنزینی این خودرو در کنار مدل الکتریکی آن به مدت نامعلومی ادامه دارد.

۱۰ خودروی جذابی که سال ۲۰۲۱ از راه می‌رسند

رام ۱۵۰۰ مدل ۲۰۲۱  

سال گذشته، رام برنامه‌های خود را برای رونمایی ۱۵۰۰ Rebel TRX  در سال ۲۰۲۰ تأیید کرد. این مدل قرار بود در نمایشگاه خودروی دیترویت ۲۰۲۰ رونمایی شود، اما این رویداد به دلیل همه گیر شدن کروناویروس لغو شد.

فروش این خودرو اوایل سال آینده با قیمت ۶۹۹۹۵ دلار شروع می‌شود.

۱۰ خودروی جذابی که سال ۲۰۲۱ از راه می‌رسند



 

فولکس واگن گلف GTI مدل ۲۰۲۱ 

سال پیش شرکت معروف فولکس واگن از نسل جدید خوردو‌های گلف خود رونمایی نمود و حالا قصد دارد برای نمایشگاه اتومبیل ژنو یک سری دیگر با تنظیمات عملکردی جدید را نمایش بدهد. خبر خوب برای علاقه‌مندان اتومبیل‌های این شرکت آن است که خودروی GTI ۲۰۲۱ با قدرت اسب‌بخار بیشتری به میدان خواهد آمد. علت این افزایش قدرت قرار گیری موتور تازه نفس EA۸۸۸ است که می‌تواند ۲۴۵ اسب‌بخار را برای مخاطبین به نمایش بگذارد. گفتنی است که مدل پیشین این خودرو تنها ۲۲۸ اسب‌بخار قدرت دارد.

 

۱۰ خودروی جذابی که سال ۲۰۲۱ از راه می‌رسند

هوندا آکورد ۲۰۲۱ 

آکورد یکی از برند‌های باسابقه و فعال در مجموعه هوندا است که از سال ۱۹۷۶ تا کنون روی خط تولید قرار دارد و ۱۰ نسل از آن ارائه شده است. این خودرو در کلاس‌های متنوعی شامل کامپکت، میان سایز و همچنین گرند تور معرفی شده و از منظر استایل بدنه نیز شامل مدل‌های ۳ و ۵ درب هاچ بک، ۴ درب سدان، ۲ درب کوپه و ۵ درب استیشن واگن می‌گردد.

۱۰ خودروی جذابی که سال ۲۰۲۱ از راه می‌رسند

هانیه اکبرپور بازدید : 63 چهارشنبه 22 بهمن 1399 نظرات (0)

رولزرویس گوست 2021

شرکت رولزرویس به وعده خود عمل کرد و پس از یک کمپین تبلیغاتی نسبتا طولانی، سرانجام از نسل جدید گوست (Ghost) رونمایی نمود. این خودروی اشرافی به جای پلتفرمی مشترک با ب‌ام‌و سری 7، این بار با پلتفرمی جدید و انبوهی از آپشن‌های رفاهی آمده تا بیش از پیش نظر مثبت متمولین و افرادی را که به دنبال آرامش محض هنگام سفرهای جاده‌ای هستند، جلب کند.

 

 

 

از نظر طراحی ظاهری، نسل جدید رولزرویس گوست مثل اکثر مدل‌های اروپایی روندی تکاملی را طی کرده و دامنه تعییرات در نمای بیرونی آن گسترده نیست. یکی از ویژگی‌های جذاب این خودروی اشرافی اضافه شدن 20 چراغ LED به قسمت فوقانی جلوپنجره می باشد. این چراغ‌ها هنگام روشن شدن در شب، جلوه‌ای خاص به پره‌های جلوپنجره می‌بخشند.

 

 

چراغ‌های اصلی گوست 2021 از نوع LED و لیزری هستند. در قسمت عقب چراغ‌ها طراحی شکیل‌تری داشته و درون قابی نقره‌ای رنگ قرار گرفته‌اند. در مقایسه با نسل پیشین، طول اتاق گوست جدید با 89 میلی‌متر افزایش به 5,546 میلی‌متر رسیده است؛ عرض آن نیز اکنون 1,978 میلی‌متر شده که در مقایسه با نسل قبلی 30 میلی‌متر بیشتر است.

 

 

 

همانطور که از یک رولزرویس انتظار می‌رود، در داخل کابین با فضایی بسیار لوکس و تجملی روبرو هستیم. خودروساز انگلیسی می‌گوید به لطف کارکرد تقریبا بی‌صدای اجزای مختلف و عایق‌بندی بسیار خوب، هیچ صدایی در داخل کابین شنیده نمی‌شود. جالب آنکه در تست نسخه‌های پروتوتایپ، رولزرویس به این نتیجه رسیده که مجاری مربوط به سیستم تهویه مطبوع باعث تولید صدای اضافی می‌شوند، به همین خاطر در ساختار آنها بازنگری کرده است!

 

 

 

وارد شدن و یا خروج از کابین رولزرویس همیشه حس خاصی دارد، این امر در رابطه با گوست 2021 هم صادق است. مهندسین رولزرویس برای این سدان فوق لوکس مکانیسمی را طراحی کرده‌اند که بدون کوچک‌ترین زحمت به سرنشینان در را باز و بسته می‌کند. برخلاف مدل‌های معمولی، وقتی دستگیره در گوست 2021  کشیده شود، بقیه فرایندها به صورت خودکار انجام شده و درب به آرامی باز می‌شود. پس از پیاده شدن هم برای بستن نیازی به هل دادن درب نیست، چرا که این کار از طریق دکمه مربوطه روی دستگیره خارجی انجام می‌گیرد!

 

 

رولزرویس گوست 2021 به سیستم صوتی پیشرفته و سقف ستاره‌دار (Starlight) جدید مجهز شده است. اسپیکرهای بدون مخروطی تعبیه شده در سقف، سطح این قسمت را به یک اسپیکر واحد بزرگ تبدیل می‌کنند.

 

 

 

سدان تشریفاتی انگلستانی‌ها از پلتفرمی مشترک با فانتوم و کالینان سود می‌برد، اما برای دستیابی به تعادلی مناسب بین لذت رانندگی و کابینی راحت، بازنگری‌هایی در شاسی و قسمت‎‌های مختلف اتاق صورت گرفته است.

 

 

 

نیروبخش رولزرویس گوست 2021 یک موتور 6.75 لیتری V12 است. این موتور توئین توربو که مابین کابین و محور جلو نصب شده، توانایی تولید 563 اسب بخار قدرت و 850 نیوتن متر گشتاور را دارد. نیروی تولیدی توسط این موتور قدرتمند از طریق گیربکس 8 سرعته ساخت ZF و سیستم AWD به سمت هر چهار چرخ هدایت می‌گردد.

 
بیشترین میزان گشتاور موتور گوست 2021 در دور بسیار پایین 1,600 حاصل می‌شود

قبلا هم به اطلاعتان رسانده بودیم که گیربکس نسل جدید رولزرویس گوست به GPS متصل بوده و با توجه به مسیر پیش رو بهینه‌ترین دنده را انتخاب می‌کند. همانند نسل بعدی مرسدس بنز S کلاس، هر چهار چرخ این خودرو نیز فرمانپذیر هستند.

 

 

 

سیستم تعلیق پیشرفته Planar که ده سال زمان صرف توسعه و تست آن شده، از دیگر ویژگی‌های جالب رولزرویس گوست 2021 به شمار می‌رود. این سیستم در همکاری با دوربین‌های موجود، مدام مسیر مقابل را اسکن کرده و کمک‌فنرها را برای جذب بهینه هرگونه ناهمواری آماده می‌نماید.

 
رولزرویس با نصب موتور در پشت محور جلو موفق شده به نسبت توزیع وزن 50/50 دست پیدا کند

تکنولوژی Planar در واقع نوع تکامل یافته‌تر از سیستم Magic Carpet Ride محسوب شده و هسته اصلی آن را تعلیق بادی با قابلیت تنظیم خودکار ارتفاع تشکیل می‌دهد. نرم‌افزار مربوط به این تکنولوژی سیستم‌ها و آیتم‌های دیگری چون سیستم انتقال قدرت به هر چهار چرخ، میزان فرمانپذیری چرخ‌های هر دو محور، سیستم کنترل پایداری و سیستم خشک‌کننده ترمز را نیز مدیریت می‌کند.

 
شتاب صفر تا 60 مایل گوست 2021 برابر 4.5 ثانیه اعلام شده است

رولزرویس گوست 2021 از سیستم‌های ایمنی متعددی نیز بهره می‌برد که برخی از مهم‌ترین آنها عبارتند از دستیار دید با قابلیت تشخیص عابرین پیاده یا حیوانات عبوری در شب، سیستم دید هلی‌کوپتری و دید پانورامیک با چهار دوربین، کروز کنترل فعال، اخطار برخورد، اخطار ترافیک عبوری، اخطار خروج از بین خطوط، وای فای هات‌اسپات و پارک خودکار.

 
مصرف سوخت گوست 2021 در شهر، اتوبان و حالت ترکیبی عبارت است از 19.6، 12.3 و 16.8 لیتر

جهت خرید و فروش انواع موتور سیکیلت و یا ثبت آگهی

رایگان به سایت شهر 24 مراجعه کنید.

 
هانیه اکبرپور بازدید : 53 سه شنبه 14 بهمن 1399 نظرات (0)

معرفی موتورسیکلت الکتریکی انگلیسی با صفر تا صد 3.1 ثانیه

 

 

 

مهندسان انگلیسی اخیرا موتور سیکلت الکتریکی پشرفته ای ساخته اند که ظرف 3.1 ثانیه به سرعت 100 کیلومتر در ساعت می‌رسد.

این موتور سیکلت "Arc Vector" نام دارد و توسط مهندسان بریتانیایی طراحی و توسعه داده شده و قیمت آن ۹۰ هزار پوند است.

موتور سیکلت مذکور توسط یک تیم از مهندسین شهر کاونتری انگلستان طراحی و ساخته شده است.

موتور سیکلت "Arc Vector" دارای ساختار کربنی است و به همین دلیل سنگین نیست و عملکرد آن همانند موتور سیکلت‌های مسابقات حرفه‌ای موتورسیکلت‌رانی است و از یک سلول الکتریکی برای تولید ۳۹۹ واحد ولتاژ استفاده می‌کند.

شتاب صفر تا ۱۰۰ این موتور ۳.۱ ثانیه است و حداکثر سرعت آن ۱۹۲ کیلومتر بر ساعت می‌رسد و با هر بار شارژ می‌توان یک مسافت ۲۰۰ مایلی(۳۲۱.۸۶۹ کیلومتر) را با این موتور طی کرد.

اما نکته ای که نظر افراد را درباره این موتور سیکلت جلب می‌کند این است که این موتور دارای یک لباس و یک کلاه ایمنی مخصوص است. لباس، خطرات اطراف کاربر را به او هشدار داده و هنگامیکه سرعت راکب بالا می‌رود، به ارتعاش در می‌آید، کلاه ایمنی نیز اطلاعاتی مانند سرعت و گردش را کنترل کرده و دارای "دوربین دید عقب"(rear view camera) است.

 

این موتورتوسط  شرکت "Arc" ساخته شده است. در این شرکت یک تیم از متخصصان و مهندسان برتر انگلستان که وسایل نقلیه پیشرفته را می‌سازند، فعالیت می‌کنند.

این موتورسیکلت در" بزرگترین نمایشگاه موتورسیکلت جهان در اروپا "(EICMA) و در شهر میلان رونمایی شد.

در این موتورسیکلت از یک شاسی سبک و اجزای کربن برای قسمت عقب استفاده شده است و با اینکه یک منبع برق بزرگ در این موتور تعبیه شده است اما وزن آن تنها ۲۲۰ کیلوگرم است.

همچنین در این موتور از قطعاتی نظیر سیستم تعلیق  Ohlins، ترمز برمبو و چرخ‌های BST استفاده شده است.

افراد با خرید هر موتور می‌توانند شارژر مخصوص آن را نیز دریافت کرده و آن را در مکانی که خود تعیین می‌کنند نصب کرده و هر بار موتور خود را ظرف ۴۵ دقیقه شارژ کنند.

کلاه ایمنی این موتور توسط شرکت "Zenith" و با همکاری شرکت بریتانیایی"Hedon" طراحی شده است و دارای حسگرهای سرعت و سیستم تعیین مسیر است که بر روی لبه کلاه تعبیه شده‌اند.

دوربین نمای عقب کلاه ایمنی به کاربر امکان می‌دهد آنچه را که پشت سرشان است را بدون نیاز به چرخش سر خود مشاهده کنند.

لباس سفارشی که Origin نام دارد، با استفاده از فناوری "تعامل انسان و رایانه"(HMI) طراحی شده است.

این لباس با همکاری شرکت Knox، طراحی شده است و علاوه بر پخش کردن موسیقی می‌تواند به کاربر اطلاع دهد که چه میزان از حد توانایی موتورسیکلت استفاده شده است و این کار را نیز بر اساس عواملی مانند چگونگی ترمز کردن تشخیص می‌دهد.

جهت خرید و فروش انواع موتور سیکیلت و یا ثبت آگهی

رایگان به سایت شهر 24 مراجعه کنید.

هانیه اکبرپور بازدید : 212 چهارشنبه 01 بهمن 1399 نظرات (0)

مک لارن F1

مک لارن F1 همان چیزی بوده که بوگاتی شیرون امروز هست. چیزی که مرزها را جابجا کرد و به چیزهایی دست یافت که هیچ خودرویی قبل از آن دست نیافته بود. یک تغییر دهنده بازی واقعی در دنیای سوپراسپورت ها. مک لارن F1 برای همیشه در تاریخ جاودان شده است.

  • از مسابقه به جاده

گوردون موری یک طراح بسیار با استعداد بوده و هر خودرویی از مدل‌های قهرمان فرمول ۱ گرفته تا محصولات کامپکت شهری را طراحی کرده است. در اوایل دهه ۹۰ میلادی، او مرد اصلی مک لارن بود. استعداد او موفقیت زیادی را به تیم مسابقه تزریق کرد اما موری می‌خواست جلوتر برود. سرانجام رئیس مک لارن ایده ساخت یک خودروی جاده‌ای را قبول کرد.

مک لارن یکی از موفق‌ترین تیم‌های تاریخ فرمول ۱ بوده اما تا آن زمان هرگز خودرویی جاده‌ای نساخته بود. آن‌ها به وضوح استعداد مهندسی را داشتند اما خودروی جاده‌ای نیازهای بسیار متفاوتی نسبت به نمونه‌ای مسابقه‌ای دارد. قطعات خودرو باید بجای چندین ساعت چندین سال دوام بیاورند.

موری می‌خواست این خودرو بهترین نمونه پرفورمنسی باشد که دنیا به خود دیده بود. این امر به معنی استفاده از متریال فوق‌العاده، دانش فرمول ۱ و طراحی غیرمرسوم بود.


در سال ۱۹۹۲ مک لارن F1 به عنوان اولین خودروی فیبر کربنی به جهانیان معرفی شود. موری بعداً گفت که این یک اشتقاق مستقیم از خودروی فرمول ۱ بوده است.

  • طلا!

F1 یک خودروی جمع‌وجور با وزن پایین بود. البته قرار دادن یک پیشرانه بزرگ ۱۲ سیلندر در میانه خودرو به معنی وجود گرمای بسیار زیاد است؛ و گرما دوست دارد اشیا را ذوب کند.


راه‌حل موری طلا بود. طلای واقعی! این فلز گران‌بها منعکس کننده بسیار خوب گرما بوده و هر دستگاه از مک لارن F1 ها دارای ۱۶ گرم طلا در پیشرانه خود بودند.

  • قلب ب ام و

قلب مک لارن F1 چیزی بوده شک و تردیدهای زیادی را در آن زمان داشت. بزرگی پیشرانه چقدر باید باشد؟ آیا توربو داشته باشد یا خیر؟ چه کسی باید آن را بسازد؟

موری از تأمین‌کننده پیشرانه فرمول ۱ مک لارن یعنی هوندا چیزی را می‌خواست که ارتباط نزدیکی با نمونه‌های استفاده شده در مسابقات داشته باشد. هوندا گفت نه! ایسوزو پیشرانه ۱۲ سیلندر ۳.۵ لیتری را پیشنهاد کرد اما این بار موری بود که گفت نه! مک لارن چیزی را می‌خواست که قبلاً خود را در مسابقات اثبات کرده باشد.


خب پس چه؟ یک خودرو بدون پیشرانه خوب نخواهد بود. در این زمان رئیس بخش M ب‌ام‌و با پیشرانه ۱۲ سیلندر ۶.۱ لیتری وارد شد. این پیشرانه قدرت ۶۲۷ اسب بخاری داشت و باعث می‌شد F1 در ۳.۲ ثانیه از سکون به سرعت ۹۶ کیلومتر در ساعت برسد. اعداد و عملکردی که امروزه نیز چشمگیر هستند.

  • رکوردشکن

مک لارن F1 یک جادوی تکنولوژیک بود اما تا سال ۱۹۹۸ ظرفیت‌های کامل آن شناخته نشده بود. سقف سرعت این خودرو به ۳۸۶ کیلومتر در ساعت رسید که بسیار سریع‌تر از سقف سرعت ۳۴۳ کیلومتر در ساعت جگوار XJ220 بود.


این رکورد سالیان زیادی در اختیار F1 بود. در حقیقت این بوگاتی ویرون بود که در سال ۲۰۰۵ توانست رکورد حداکثر سرعت را بشکند.

  • موقعیت نشستن

عناصر منحصربه‌فردی درباره مک لارن F1 وجود دارد اما چیزی که هنوز هم در بازار امروزی برجسته است موقعیت و چگونگی نشستن راننده است. بجای اینکه صندلی راننده در سمت چپ یا راست باشد، راننده در میانه خودرو نشسته و دو سرنشین او را احاطه می‌کنند. این روش نه تنها کاربرد غیرمعمولی برای یک سوپرکار ایجاد می‌کند بلکه میزان دید راننده را نیز افزایش می‌دهد.


قوانین بریتانیا برای چنین خودروی رادیکالی آماده نشده بودند بنابراین مک لارن درخواست کرد که قوانین برای F1 تغییر کنند.

  • برنده مسابقات لمانز

مسابقات ۲۴ ساعته افسانه‌ای لمانز حد نهایی اذیت کردن یک خودرو است. ۲۴ ساعت رانندگی پرشتاب برای شکستن هر چیزی کافی است. در سال ۱۹۹۵، مک لارن چند تیم را با ارائه نسخه مسابقه‌ای F1 تأمین می‌کرد.


درست همانند مسابقات امروزی، این رویداد استقامتی دارای چندین بخش بود. سریع‌ترین‌ها همیشه نسخه‌های پروتوتایپی بودند که مختص مسابقات آماده می‌شدند. F1 شاید یک خودروی جاده‌ای باشد اما برای مسابقات آماده شده بود و بنابراین تنها استثنایی بود که در کلاس خود برنده شد.

  • هیولای نادر

تنها ۱۰۶ دستگاه از مک لارن F1 بین سال‌های ۱۹۹۲ تا ۱۹۹۸ ساخته شد که شامل نسخه‌های پروتوتایپ و مسابقه‌ای نیز می‌شود. تنها ۶۴ نمونه جاده‌ای تولید شد و همین موضوع F1 را به یکی از کمیاب‌ترین خودروهای کلاسیک مدرن دوران تبدیل می‌کند.

هانیه اکبرپور بازدید : 27 دوشنبه 17 آذر 1399 نظرات (0)

خودروی جدید GT کامل کننده‌ی خانواده‌های سری اسپورت، سوپر و اولتیمیت مک لارن بوده و طیف متفاوتی از مش...

خودروی جدید GT کامل کننده‌ی خانواده‌های سری اسپورت، سوپر و اولتیمیت مک لارن بوده و طیف متفاوتی از مشتریان را هدف گرفته زیرا این خودرو آرام تر و راحت‌تر از سایر محصولات این برند بریتانیایی است؛ اما با اینکه هدف اصلی مک لارن از ساخت GT جدید رکوردشکنی در نوربرگ رینگ یا ثبت سرعت های بسیار بالا نبوده ولی هنوز هم شاهد قیمت تیز این خودرو هستیم. البته خب دست‌یابی به شتاب صفر تا 100 کیلومتر در ساعت 3.2 ثانیه‌ای و شتاب صفر تا 200 کیلومتر در ساعت 9 ثانیه‌ای با هزینه‌ی بالا همراه خواهد بود.


ویدئوی جدید منتشر شده از این خودرو نشان دهنده‌ی تجربه‌ی غیرمستقیم قدرت و گشتاور ناب GT در تست شتاب از سکون است. با قدرت 612 اسب بخاری و گشتاور 630 نیوتون متری، این خودرو شتاب گیری قابل‌توجهی دارد. به منظور دست‌یابی به بهترین نتایج ممکن، لانچ کنترل GT فعال شده تا آخرین حد پرفورمنس پیشرانه‌ی 8 سیلندر 4 لیتری توئین توربو حاصل گردد.


البته مکان‌های بسیار معدودی در سراسر دنیا برای تست حداکثر سرعت 326 کیلومتر در ساعتی مک لارن GT وجود داشته اما باید خاطرنشان سخت این خودرو کندترین محصول فعلی مک لارن نیست. مدل پایه‌ی 540C که در برخی کشورها عرضه می‌شود سقف سرعت 320 کیلومتر در ساعتی داشته و به‌طور قابل‌توجهی پایین‌تر از پادشاه سرعت این برند یعنی اسپیدتیل با سرعت 403 کیلومتر در ساعت قرار می‌گیرد.


مشخص نیست که چرا برخی افراد شک دارند این مک لارن پرفورمنس مدل‌های داغ‌تر را با فضای بیشتر یک گرندتورر ترکیب کرده است. البته باید گفت که GT فاقد برخی ویژگی‌های اصلی همچون صندلی‌های تهویه‌دار و ماساژوردار بوده و این در حالی است که قیمت آن 210 هزار دلار می‌باشد. همچنین سیستم‌های ایمنی و کمک‌راننده‌ای همچون کروز کنترل تطبیقی، پایش نقاط کور و هشدار خروج از مسیر به‌صورت سفارشی در دسترس می‌باشند.

 

 

 
برای ثبت آگهی رایگان به سایت شهر 24 مراجعه کنید.

 

هانیه اکبرپور بازدید : 39 شنبه 17 آبان 1399 نظرات (0)

مدل‌های بازتولید استون مارتین DBS GT زاگاتو و DB4 GT زاگاتو درنهایت آماده‌ی خودنمایی در دنیای واقعی هستند؛ مدل‌هایی که ازنظر ظاهری بسیار خیره‌کننده به‌نظر می‌رسند. خودروساز انگلیسی این مجموعه را یادبود صدساله DBZ نام‌گذاری کرده است و فقط 19 دستگاه از این دو خودرو می‌سازد. هر جفت مدل این خودروها 6 میلیون پوند (7،374 میلیون دلار) قیمت خواهد داشت.DBS GT زاگاتو درحقیقت مدلی ویژه از DBS سوپرلجرا است که در مقایسه با مدل استاندارد DBS، از جلوپنجره‌ی بازطراحی‌شده بهره می‌برد. بخش‌های جانبی خودرو...

مدل‌های بازتولید استون مارتین DBS GT زاگاتو و DB4 GT زاگاتو درنهایت آماده‌ی خودنمایی در دنیای واقعی هستند؛ مدل‌هایی که ازنظر ظاهری بسیار خیره‌کننده به‌نظر می‌رسند. خودروساز انگلیسی این مجموعه را یادبود صدساله DBZ نام‌گذاری کرده است و فقط 19 دستگاه از این دو خودرو می‌سازد. هر جفت مدل این خودروها 6 میلیون پوند (7،374 میلیون دلار) قیمت خواهد داشت.

Aston Martin DBS GT Zagato / استون مارتین DBS جی تی زاگاتو

DBS GT زاگاتو درحقیقت مدلی ویژه از DBS سوپرلجرا است که در مقایسه با مدل استاندارد DBS، از جلوپنجره‌ی باز طراحی شده بهره می‌برد. بخش‌های جانبی خودرو هم‌اکنون اندکی بهبود یافته‌اند و سقف منحنی بازطراحی‌شده‌ی پشت خودرو با چراغ‌های زیبا ازجمله سایر تغییرات این نسخه به‌شمار می‌روند. لوگوهای جلو و عقب خودرو از جنس طلای 18 عیار هستند که بر ارزش این مدل سفارشی می‌افزایند.

Aston Martin DBS GT Zagato / استون مارتین DBS جی تی زاگاتو

Aston Martin DBS GT Zagato / استون مارتین DBS جی تی زاگاتو

استون مارتین ادعا می‌کند این خودرو برای اولین‌بار در صنعت خودروسازی از تزیینات داخلی چاپ سه‌بعدی فلزی و کربن بهره می‌برد. فولاد ضدزنگ طلایی فقط برای چاپ به 100 ساعت زمان نیاز دارد و پس از آن نیز زمان بیشتری برای صیقل‌دادن مواد لازم است. 

Aston Martin DBS GT Zagato / استون مارتین DBS جی تی زاگاتو

ناگفته نماند زیر کاپوت از پیشرانه‌ی 5/2 لیتری خورجینی 12 سیلندر مجهز به توربوشارژر دوقلو بهره گرفته می‌شود که 760 اسب‌بخار قدرت دارد. 

Aston Martin DBS GT Zagato / استون مارتین DBS جی تی زاگاتو

مارک ریچمن، از مدیران ارشد استون مارتین، در این زمینه گفت:

استودیو طراحی استون مارتین درکنار آندره (زاگاتو) و تیمش، این مدل را تولید می‌کند. آن‌ها مدل شگفت‌انگیز DBS سوپرلجرا را به خودرویی تبدیل کرده‌اند که هویت استون مارتین را حفظ می‌کند؛ اما هنوزهم زاگاتو است.

Aston Martin DBS GT Zagato / استون مارتین DBS جی تی زاگاتو

مدل کلاسیک نسخه‌ی بازتولید استون مارتین DB4 GT زاگاتو است که مدتی پیش رونمایی شد. استون مارتین به‌صورت دستی مشغول ساخت آن‌ها است تا دقیقا مانند نسخه‌ی اصلی و اولیه‌ی کلاسیک به‌نظر برسند؛ اما برخی به‌روزرسانی‌های کوچکی مانند صندلی‌های فیبرکربن نیز برای این مدل در نظر گرفته خواهد شد. این نسخه مخصوص پیست خواهد بود و مشخصات آن دقیقا با طراحی مدل 58 ساله‌ی اولیه منطبق است. شایان ذکر است نسخه‌ای به‌روزرسانی‌شده از پیشرانه‌ی 6 سیلندر خطی با قدرت 380 اسب‌بخار در زیر کاپوت این خودرو جای خواهد گرفت.

 

 
برای ثبت آگهی رایگان به سایت شهر 24 مراجعه کنید.

 

هانیه اکبرپور بازدید : 42 شنبه 19 مهر 1399 نظرات (0)

بنتلی هشت (به انگلیسی: Bentley Eight) خودرویی است که در سال‌های ۱۹۸۴ تا ۱۹۹۲[۱] توسط شرکت بنتلی در بریتانیا تولید شده‌است.

طراحی این خودرو موتور جلو-محور عقب بوده، طول آن در حالت طبیعی ۵٬۳۱۰ میلیمتر (۲۰۹٫۱ اینچ)، و سیستم جعبه‌دندهٔ آن ۴ سرعته به صورت خودکار است.

 

بنتلی هشت
1989 Bentley Eight front left.jpg
دید کلی
شرکت بنتلی
تولید ۱۹۸۴–۱۹۹۲
۱٬۷۳۶ دستگاه
مونتاژ کرو، چشر، بریتانیا
بدنه و شاسی
کلاس لوکس اندازه بزرگ
شکل بدنه ۴ در سالن
طرح‌بندی موتور جلو-محور عقب
مرتبط بنتلی مولسان
رولز-رویس سیلور اسپیریت
پیشرانه
موتور ۶٫۷۵ لیتر (۴۱۱٫۹ اینچ مکعب) رولز-رویس وی۸
جعبه‌دنده ۴ دندهٔ خودکار ۴ال۸۰-ئی
ابعاد
فاصله
بین محورها
۳٬۰۶۱ میلیمتر (۱۲۰٫۵ اینچ)
طول ۵٬۳۱۰ میلیمتر (۲۰۹٫۱ اینچ)
عرض ۱٬۸۹۰ میلیمتر (۷۴٫۴ اینچ)
ارتفاع ۱٬۴۹۰ میلیمتر (۵۸٫۷ اینچ)
وزن خالص ۲٬۳۲۰٫۲ کیلوگرم (۵٬۱۱۵ پوند)

 

 

 
برای ثبت آگهی رایگان به سایت شهر 24 مراجعه کنید.

 

هانیه اکبرپور بازدید : 38 شنبه 29 شهریور 1399 نظرات (0)
بنتلی مولسان
Bentley Mulsanne – Frontansicht (6), 30. August 2011, Düsseldorf.jpg
دید کلی
شرکت بنتلی
تولید ۲۰۱۰–اکنون
مدل سال ۲۰۱۱–اکنون
مونتاژ کرو، چشر، انگلستان
طراحی درک فن براکل
بدنه و شاسی
کلاس لوکس اندازه بزرگ (اف) (اروپا)
شکل بدنه ۴ در سالن
طرح‌بندی موتور جلو-محور عقب
پیشرانه
موتور ۶٫۷۵ لیتری بنتلی سری-ال وی۸ تویین توربو
جعبه‌دنده ۸ دندهٔ خودکار زداف ۸اچ‌پی
ابعاد
فاصله
بین محورها
۳٬۲۶۶ میلیمتر (۱۲۸٫۶ اینچ)
طول ۵٬۵۷۵ میلیمتر (۲۱۹٫۵ اینچ)
عرض ۱٬۹۲۶ میلیمتر (۷۵٫۸ اینچ)
(با آینه‌ها: ۲٬۲۰۸ میلیمتر (۸۶٫۹ اینچ))
ارتفاع ۱٬۵۲۱ میلیمتر (۵۹٫۹ اینچ)
وزن خالص ۲٬۶۵۰ کیلوگرم (۵٬۸۵۰ پوند)

 

بنتلی مولسان (به انگلیسی: Bentley Mulsanne) یک خودروی دست‌ساز است که از سال ۲۰۱۰ تاکنون توسط شرکت بریتانیایی بنتلی موتورز تولید شده‌است.

طراحی این خودرو موتور جلو-محور عقب بوده است. سیستم جعبه‌دندهٔ آن ۸ دنده به صورت خودکار است.

 

 
برای ثبت آگهی رایگان به سایت شهر 24 مراجعه کنید.
هانیه اکبرپور بازدید : 42 دوشنبه 27 مرداد 1399 نظرات (0)

https://static.shahr24.com/Files/GalleryImage/2020/8/20200719_112100-done_Fixd.jpg

رومیزی مکرومه با مدل، سایز و رنگ دلخواه شما، بسیار شیک،

برای اطلاع بیشتر و قیمت و سفارش رومیزی مکرومه به صفحه اینستاگرام mehrbaaft@ مراجعه کنید و یا واتس آپ به شماره 09021102723 پیام ارسال کنید.

قابل ارسال به سراسر کشور

مکرومه بافی مهربافت

 
  • مهربافت

https://static.shahr24.com/Files/GalleryImage/2020/8/63_20200531_160728_done600_Fixd.jpg
 
 
برای ثبت آگهی رایگان به سایت شهر 24 مراجعه کنید.
هانیه اکبرپور بازدید : 48 شنبه 04 مرداد 1399 نظرات (0)

بنتلی مارک پنج (به انگلیسی: Bentley Mark VI) خودرویی است که در سال‌های ۱۹۴۶ تا ۱۹۵۲ به تعداد ۵۲۰۸ دستگاه[۴] توسط شرکت بنتلی موتورز در انگلستان تولید شده‌است.

طراحی این خودرو موتور جلو-محور عقب بوده وزن آن در حالت طبیعی ۲٬۳۵۲ پوند (۱٬۰۶۷ کیلوگرم) است.

بنتلی مارک پنج
Bentley (2542314380).jpg
سالن استیا اسپورتس استاندارد ۱۹۴۷
دید کلی
شرکت بنتلی
تولید ۱۹۵۶–۱۹۵۲
۵٬۲۰۸ دستگاه[۱]
مونتاژ کرو، انگلستان
بدنه و شاسی
کلاس لوکس اندازه بزرگ
شکل بدنه
  • ۴ در سالن[۲]
  • ۲ در سالن[۲]
  • ۲ در دراپ‌هد (کروکی) کوپه[۲]
  • فقط شاسی[۲] (برای بدنه‌های سفارشی)
طرح‌بندی موتور جلو-محور عقب
مرتبط رولز-رویس سیلور داون
پیشرانه
موتور ۴۱۴ لیتر/۴٫۳ لیتری آی۶
۴۱۲ لیتر/۴٫۶ لیتری آی۶
جعبه‌دنده ۴ دندهٔ دستی
ابعاد
فاصله
بین محورها
۳٬۰۴۸ میلیمتر (۱۲۰ اینچ)[۳]
طول ۴٬۸۷۷ میلیمتر (۱۹۲ اینچ)[۳]
عرض ۱٬۷۷۸ میلیمتر (۷۰ اینچ)[۳]
ارتفاع ۱٬۶۳۸ میلیمتر (۶۴٫۵ اینچ)[۳]
وزن خالص ۱٬۸۵۰ کیلوگرم (۴٬۰۷۸ پوند)

 

برای ثبت آگهی رایگان به سایت شهر 24 مراجعه کنید.

 

 

 

 

 

هانیه اکبرپور بازدید : 47 دوشنبه 09 تیر 1399 نظرات (0)

بنتلی کانتیننتال جی‌تی (به انگلیسی: Bentley Continental GT) خودرویی است که از سال ۲۰۰۳ تاکنون توسط شرکت بنتلی در انگلستان تولید شده‌است. طراحی آن موتور جلو-چهار چرخ محرک بوده است. سیستم جعبه‌دندهٔ آن ۶ دنده به صورت خودکار است. این خودرو ۲٬۲۵ تن وزن و قدرتی معادل ۶۶۰ اسب بخار دارد

بنتلی کانتیننتال جی‌تی
Wolfgang Durrheimer, IAA 2017, Frankfurt (1Y7A2179).jpg
دید کلی
شرکت بنتلی
تولید ۲۰۰۳–اکنون
مونتاژ کرو، چشر، انگلستان
بدنه و شاسی
کلاس گرند تورر (اس)
شکل بدنه ۲ در ۲+۲ فست‌بک
۲ در ۲+۲ کروکی
گاه‌شمار
پیشین بنتلی کانتیننتال آر
بنتلی کانتیننتال تی

 

 

برای ثبت آگهی رایگان به سایت شهر 24 مراجعه کنید.

 

 

هانیه اکبرپور بازدید : 52 شنبه 17 خرداد 1399 نظرات (0)

بنتلی کانتیننتال آر (به انگلیسی: Bentley Continental R) خودرویی است که در سال‌های ۱۹۹۱ تا ۲۰۰۳ توسط شرکت بریتانیایی بنتلی موتورز تولید شده‌است. طول آن در حالت طبیعی ۲۱۰٫۳ اینچ (۵٬۳۴۲ میلیمتر)، عرض آن در حالت طبیعی ۸۰٫۵ اینچ (۲٬۰۴۵ میلیمتر)، ارتفاع آن در حالت طبیعی ۵۷٫۶ اینچ (۱٬۴۶۳ میلیمتر) و وزن آن در حالت طبیعی ۵٬۳۴۰ پوند (۲٬۴۲۰ کیلوگرم) است. سیستم جعبه‌دندهٔ آن به صورت خودکار است.

بنتلی کانتیننتال آر
Continental R.JPG
دید کلی
شرکت بنتلی
نام‌های دیگر کانتیننتال اس
کانتیننتال تی
تولید ۱۹۹۱–۲۰۰۳
بدنه و شاسی
کلاس گرند تورر (اس)
طرح‌بندی موتور طولی در جلو-محور عقب
مرتبط بنتلی مولسان
بنتلی آزور
بنتلی توربو آر
پیشرانه
موتور ۶٫۷۵ لیتری بنتلی وی۸ توربو
جعبه‌دنده ۴ دندهٔ خودکار ۴ال۸۰-ئی
ابعاد
فاصله
بین محورها
۳٬۰۶۱ میلیمتر (۱۲۰٫۵ اینچ)
۲٬۹۵۹ میلیمتر (۱۱۶٫۵ اینچ) تی
طول ۵٬۳۴۲ میلیمتر (۲۱۰٫۳ اینچ)
عرض ۲٬۰۴۵ میلیمتر (۸۰٫۵ اینچ)
ارتفاع ۱٬۴۶۳ میلیمتر (۵۷٫۶ اینچ)
وزن خالص ۲٬۴۲۰ کیلوگرم (۵٬۳۴۰ پوند)

 

برای ثبت آگهی رایگان به سایت شهر 24 مراجعه کنید.

 

هانیه اکبرپور بازدید : 58 دوشنبه 22 اردیبهشت 1399 نظرات (1)

بنتلی کانتیننتال فلایینگ اسپار (به انگلیسی: Bentley Continental Flying Spur) خودرویی است که از سال ۲۰۰۵ تا کنون در انگلستان، درسدن و آلمان تولید شده‌است. طراحی آن موتور جلو-چهار چرخ محرک بوده طول آن در حالت طبیعی ۵٬۲۹۰ میلیمتر (۲۰۸٫۳ اینچ) است. سیستم جعبه‌دندهٔ آن ۶ دنده به صورت خودکار است.

بنتلی (کانتیننتال) فلایینگ اسپار
Bentley Flying Spur – Frontansicht (2), 12. August 2013, Düsseldorf.jpg
دید کلی
شرکت بنتلی
تولید ۲۰۰۵–اکنون
مدل سال ۲۰۰۶–اکنون
مونتاژ بریتانیا: بنتلی کرو
آلمان: درسدن (کارخانه فرانما)
طراحی درک فن براکل (نسل اول)
لوک دونکروولک (نسل دوم)
بدنه و شاسی
کلاس لوکس اندازه بزرگ (اف)
شکل بدنه ۴ در سالن
طرح‌بندی موتور جلو-چهار چرخ متحرک
مرتبط بنتلی کانتیننتال جی‌تی
پیشرانه
موتور ۶ لیتری دبلیو۱۲ تویین توربو
۴٫۰ لیتری وی۸ تویین توربو

 

برای ثبت آگهی رایگان به سایت شهر 24 مراجعه کنید.

 

هانیه اکبرپور بازدید : 73 شنبه 30 فروردین 1399 نظرات (0)

بنتلی سری-تی (به انگلیسی: Bentley T-series) یک سری خودرو است که در سال‌های ۱۹۶۵ تا ۱۹۸۰ توسط شرکت بنتلی انگلستان تولید شده‌است.

طول آن در حالت طبیعی ۲۰۳٫۵ اینچ (۵٬۱۷۰ میلیمتر)، عرض آن در حالت طبیعی ۷۱ اینچ (۱٬۸۰۰ میلیمتر) و ارتفاع آن در حالت طبیعی ۵۹٫۷۵ اینچ (۱٬۵۱۸ میلیمتر) است.

موتور آن ۶۲۳۰ سی‌سی است.

 

بنتلی سری-تی

Bentley T2 reg 1977 6750 cc.JPG

بنتلی سری-تی (به انگلیسی: Bentley T-series) یک سری خودرو است که در سال‌های ۱۹۶۵ تا ۱۹۸۰ توسط شرکت بنتلی انگلستان تولید شده‌است.

طول آن در حالت طبیعی ۲۰۳٫۵ اینچ (۵٬۱۷۰ میلیمتر)، عرض آن در حالت طبیعی ۷۱ اینچ (۱٬۸۰۰ میلیمتر) و ارتفاع آن در حالت طبیعی ۵۹٫۷۵ اینچ (۱٬۵۱۸ میلیمتر) است.

موتور آن ۶۲۳۰ سی‌سی است.

نگارخانه

 
Bentley T-1.JPG
بنتلی تی۱ چهار در سالن ۱۹۷۰
دید کلی
شرکت بنتلی
تولید ۱۹۶۵–۱۹۸۰
بدنه و شاسی
کلاس اندازه بزرگ لوکس
شکل بدنه
  • ۴ در سدان
  • ۲ در سدان
  • ۲ در کروکی
طرح‌بندی موتور جلو-محور عقب
شاسی یکپارچه (مونوکوک)
مرتبط رولزرویس سیلور شدو
رولزرویس کامارگیو
رولزرویس کورنیش
پیشرانه
موتور ۶٬۲۳۰ (از ۱۹۷۱۶٬۷۵۰) سی‌سی وی۸ سری-ال رولز-رویس–بنتلی
جعبه‌دنده ۴ دندهٔ خودکار
۳ دندهٔ خودکار (جی‌ام۴۰۰)
ابعاد
فاصله
بین محورها
۳٬۰۴۰ میلیمتر (۱۱۹٫۵ اینچ)
طول ۵٬۱۷۰ میلیمتر (۲۰۳٫۵ اینچ)
عرض ۱٬۸۰۰ میلیمتر (۷۱ اینچ)
ارتفاع ۱٬۵۱۸ میلیمتر (۵۹٫۷۵ اینچ)
وزن خالص ۲٬۱۰۳ کیلوگرم (۴٬۶۳۶ پوند)
گاه‌شمار
پیشین بنتلی اس۳
جانشین بنتلی مولسان

 

برای ثبت آگهی رایگان به سایت شهر 24 مراجعه کنید.

هانیه اکبرپور بازدید : 58 دوشنبه 04 فروردین 1399 نظرات (0)

بنتلی تیپ آر (به انگلیسی: Bentley R Type) دومین مدل خودروهای بنتلی است که پس از جنگ جهانی دوم ساخته شد. خودرویی است که در سال‌های ۱۹۵۲ تا ۱۹۵۵ شمار ۲٫۳۲۳ دستگاه از آن، توسط شرکت بنتلی در بریتانیا تولید شد. این خودرو پس از مدل بنتلی مارک پنج به بازار عرضه شد.

بنتلی تایپ R یکی از مشهورترین ماشین‌هایی است که توسط مولینر ساخته شد

بنتلی تیپ آر
1953 Bentley R-Type standard steel saloon.jpg
استیل اسپورتس سالن استاندارد ۱۹۵۳
دید کلی
شرکت بنتلی
تولید ۱۹۵۲–۱۹۵۵
۲۳۲۳ دستگاه
پیشرانه
موتور ۴٫۶ لیتری آی۶ آی‌اوئی[۱]
ابعاد
فاصله
بین محورها
۳٬۰۴۸ میلیمتر (۱۲۰ اینچ)
طول ۵٬۰۸۰ میلیمتر (۲۰۰ اینچ)
عرض ۱٬۷۵۳ میلیمتر (۶۹ اینچ)
ارتفاع ۱٬۶۳۸ میلیمتر (۶۴٫۵ اینچ)

 

 

برای ثبت آگهی رایگان به سایت شهر 24 مراجعه کنید.

 

 

هانیه اکبرپور بازدید : 55 شنبه 10 اسفند 1398 نظرات (0)

بنتلی توربو آر (به انگلیسی: Bentley Turbo R) خودرویی است که در سال‌های ۱۹۸۵ تا ۱۹۹۷ به تعداد ۷۲۳۰ دستگاه توسط شرکت بنتلی تولید شده‌است.

طراحی آن موتور جلو-محور عقب بوده طول آن در حالت طبیعی ۱٬۹۸۵–۱٬۹۹۲ R:[ابزار تبدیل: یکای ناشناخته]، عرض آن در حالت طبیعی [ابزار تبدیل: invalid number] و ارتفاع آن در حالت طبیعی ۱٬۴۸۵ میلیمتر (۵۸٫۵ اینچ) و وزن آن در حالت طبیعی ۲٬۳۹۰ کیلوگرم (۵٬۲۷۰ پوند) است. سیستم جعبه‌دندهٔ آن ۴ دنده به صورت خودکار است.

بنتلی توربو آر
1993 Bentley Turbo R.jpg
دید کلی
شرکت بنتلی
تولید
  • ۱۹۸۵–۱۹۹۷
  • ۷٬۲۳۰ دستگاه
  • ۱۹۹۷–۱۹۹۹ (توربو آرتی)
  • ۲۵۲ دستگاه
مونتاژ کرو، چشر، انگلستان
بدنه و شاسی
شکل بدنه ۴ در سدان
طرح‌بندی موتور جلو-محور عقب
مرتبط رولز-رویس سیلور اسپیریت
پیشرانه
موتور ۶٫۷۵ لیتری بنتلی وی۸ توربو
جعبه‌دنده ۳ دندهٔ تی‌اچ۴۰۰ خودکار
۴ دندهٔ ۴ال۸۰-ئی خودکار
ابعاد
فاصله
بین محورها
آر ۱۹۸۵–۱۹۹۴: ۳٬۰۶۱ میلیمتر (۱۲۰٫۵ اینچ)
آرال ۱۹۸۵–۱۹۹۴ و آر ۱۹۹۵–۹۷: ۳٬۱۶۱ میلیمتر (۱۲۴٫۴ اینچ)
طول آر ۱۹۸۵-۱۹۹۲: ۵٬۲۷۸ میلیمتر (۲۰۷٫۸ اینچ)
آر ۱۹۹۳-۹۴: ۵٬۲۶۸ میلیمتر (۲۰۷٫۴ اینچ)
آر ۱۹۹۵-۹۷: ۵٬۳۹۵ میلیمتر (۲۱۲٫۴ اینچ)
توربو آرال ۱۹۸۵-۱۹۹۲: ۵٬۳۷۹ میلیمتر (۲۱۱٫۸ اینچ)
توربو آر ۱۹۹۳-۹۴: ۵٬۳۶۹ میلیمتر (۲۱۱٫۴ اینچ)
عرض ۱۹۸۵–۱۹۹۴: ۲٬۰۰۶ میلیمتر (۷۹٫۰ اینچ)
۱۹۹۵–۹۷: ۲٬۱۱۰ میلیمتر (۸۳ اینچ)
ارتفاع ۱٬۴۸۵ میلیمتر (۵۸٫۵ اینچ)
وزن خالص ۲٬۳۹۰ کیلوگرم (۵٬۲۷۰ پوند)

 

 

 

برای ثبت آگهی رایگان به سایت شهر 24 مراجعه کنید.

 

هانیه اکبرپور بازدید : 75 دوشنبه 14 بهمن 1398 نظرات (0)

بنتلی بنتایگا (به انگلیسی: Bentley Bentayga) نام یک خودرو اس‌یووی ساخت شرکت بنتلی است که به ادعای سازنده سریع‌ترین خودروی جهان در سگمنت اس‌یووی است.[۱]

این خودرو در مدت ۳٫۵ ثانیه به سرعت ۹۶ کیلومتر بر ساعت می‌رسد که ۱٫۹ ثانیه از مرسدس-بنز AMG G65 سریع‌تر است. این خودرو ۶۰۰ اسب بخار قدرت دارد؛[۲]با سرعتی معادل ۱۸۷ مایل بر ساعت یا ۳۰۱ کیلومتر بر ساعت که از سریع‌ترین خودروهای اس‌یووی به حساب می‌آید.

این خودرو از لحاظ قیمتی هم با قطعات اضافی و آپشن‌های مختلف، قیمتی ۲۷۵ هزار و ۲۹۰ دلاری به خود می‌گیرد.[۳]

یک نسخه از این خودرو نیز به نام مولنیر وجود دارد که کابینش سرشار از چرم دست‌دوز و چوب‌کاریهای دست‌ساز است که بارنگ‌هایی چشم‌نواز، فضایی بی‌نظیر برایش فراهم می‌آورد.[۴]

نسخه پلاگین هیبریدی این خودرو در نمایشگاه خودرو ژنو ۲۰۱۸ معرفی شد. این نسخه از یک موتور ۳ لیتری آی۶ بهره می‌برد که می‌تواند حدود ۵۰ کیلومتر را فقط با برق بپیماید.[۵]

نام این خودرو از یک منطقه صخره‌ای در جزایر قناری گرفته شده‌است.

 

بنتلی بنتایگا
Bentley Bentayga 2015 - front.jpg
دید کلی
تولید دسامبر ۲۰۱۵–اکنون
مدل سال ۲۰۱۶–اکنون
مونتاژ کرو، چشر، انگلستان، بریتانیا
بدنه و شاسی
کلاس شاسی‌بلند کراس‌اوور لوکس اندازه متوسط
شکل بدنه ۵ در شاسی‌بلند
طرح‌بندی موتور جلو-چهار چرخ متحرک
سکو پلاتفرم ام‌ال‌بی گروه فولکس‌واگن
مرتبط آئودی کیو۷
آئودی کیو۸
لامبورگینی اوروس
پورشه کاین
فولکس‌واگن توارگ
انتقال قدرت
موتور ۶٫۰ لیتری توربوی دوگانه دبلیو۱۲
جعبه‌دنده ۸ دنده خودکار
ابعاد
فاصله
بین محورها
۲٬۹۹۲ میلیمتر (۱۱۷٫۸ اینچ)
طول ۵٬۱۴۱ میلیمتر (۲۰۲٫۴ اینچ)
عرض ۱٬۹۹۸ میلیمتر (۷۸٫۷ اینچ)
ارتفاع ۱٬۷۴۲ میلیمتر (۶۸٫۶ اینچ)
وزن خالص ۲٬۴۴۰ کیلوگرم (۵٬۳۷۹ پوند)

 

 

 

 

برای ثبت آگهی رایگان به سایت شهر 24 مراجعه کنید.

 

 

هانیه اکبرپور بازدید : 59 دوشنبه 16 دی 1398 نظرات (0)

بنتلی اسپید سیکس (به انگلیسی: Bentley Speed Six) خودرویی است که در سال‌های ۱۹۲۶ تا ۱۹۳۰ توسط شرکت بنتلی تولید شده‌است.

این خودرو در کلاس خودروهای لوکس قرار گرفته است.

بنتلی اسپید سیکس
Sir Michael Kadoorie's 1930 Bentley Speed Six Mulliner Drop Head Coupe1.jpg
اسپید سیکس مولینر دراپ‌هد کوپه ۱۹۳۰
بدنهٔ اصلی، شاسی ال‌آر۲۷۶۶، موتور کی‌آر۲۶۹۸، شماره ثبت جی‌اچ ۱۵۱۷. اولین مالک خانم بینگهام
دید کلی
شرکت شرکت بنتلی موتورز
تولید ۱۹۲۶–۱۹۳۰
۵۴۴ دستگاه[۱][۲]
مونتاژ کریکوود، لندن، انگلستان
طراحی والتر اوون بنتلی
بدنه و شاسی
کلاس شاسی متحرک/لوکس
شکل بدنه ساخت توسط بدنه‌سازی منتخب و به سفارش مشتری
طرح‌بندی موتور جلو-محور عقب
انتقال قدرت
موتور ۶٫۵ لیتری آی۶
ابعاد
فاصله
بین محورها
۳٬۳۵۳ میلیمتر (۱۳۲ اینچ)[۳]
۳٬۵۰۵ میلیمتر (۱۳۸ اینچ)[۴]
۳٬۵۶۹ میلیمتر (۱۴۰٫۵ اینچ)
۳٬۶۵۸ میلیمتر (۱۴۴ اینچ)
۳٬۶۹۶ میلیمتر (۱۴۵٫۵ اینچ)
۳٬۸۱۰ میلیمتر (۱۵۰ اینچ)[۳]
۳٬۸۴۸ میلیمتر (۱۵۱٫۵ اینچ)
۳٬۸۷۴ میلیمتر (۱۵۲٫۵ اینچ)

 

برای ثبت آگهی رایگان به سایت شهر 24 مراجعه کنید.

 

 

هانیه اکبرپور بازدید : 56 دوشنبه 02 دی 1398 نظرات (0)

بنتلی اس۱ (به انگلیسی: Bentley S1) خودرویی است که در سال‌های ۱۹۵۵ تا ۱۹۵۹(به تعداد ۳۵۳۸) در انگلستان تولید شده‌است.

طراحی آن موتور جلو-محور عقب بوده طول آن در حالت طبیعی ۲۱۲ اینچ (۵٬۴۰۰ میلیمتر) و عرض آن در حالت طبیعی ۷۴ اینچ (۱٬۹۰۰ میلیمتر) است. سیستم جعبه‌دندهٔ آن ۴ دنده به دو صورت خودکار و دستی است.

بنتلی اس۱
Bentley S1 (Byward Auto Classic).jpg
دید کلی
شرکت بنتلی
تولید ۱۹۵۵–۱۹۵۹
۳۵۳۸ دستگاه
مونتاژ کرو، چشایر، انگلستان
بدنه و شاسی
کلاس اندازه بزرگ لوکس
شکل بدنه ۴ در سدان
۲ در کوپه
طرح‌بندی موتور جلو-محور عقب
سکو شاسی مجزا
مرتبط بنتلی اس۱ کانتیننتال
رولزرویس سیلور کلاود
انتقال قدرت
موتور ۴٫۹ لیتری آی۶
جعبه‌دنده ۴ دندهٔ خودکار
ابعاد
فاصله
بین محورها
۳٬۱۰۰ میلیمتر (۱۲۳ اینچ)
۳٬۲۰۰ میلیمتر (۱۲۷ اینچ)
طول ۵٬۳۷۸ میلیمتر (۲۱۱٫۷۵ اینچ)
عرض ۱٬۸۹۸٫۶۵ میلیمتر (۷۴ ۳۴ اینچ)
ارتفاع ۱٬۶۳۱٫۹۵ میلیمتر (۶۴ ۱۴ اینچ)
وزن خالص ۱٬۹۲۴ کیلوگرم (۴٬۲۴۲ پوند)

 

 

 

برای ثبت آگهی رایگان به سایت شهر 24 مراجعه کنید.

 

هانیه اکبرپور بازدید : 67 شنبه 25 آبان 1398 نظرات (0)

بنتلی آزور (به انگلیسی: Bentley Azure) خودرویی است که از سال ۱۹۹۵ تا ۲۰۰۳ و از ۲۰۰۶ تا کنون در بریتانیا تولید شده‌است.

این خودرو در کلاس خودروهای جی‌تی قرار گرفته و طراحی آنموتور جلو-محور عقب بوده وزن آن در حالت طبیعی ۶٬۱۷۵ پوند (۲٬۸۰۱ کیلوگرم) است.

بنتلی آزور
Bentley Azure first, top-up.jpg
دید کلی
شرکت بنتلی
تولید ۱۹۹۵–۲۰۰۳
مونتاژ کرو، چشر، انگلستان
کامبیانو، ایتالیا
بدنه و شاسی
کلاس جی‌تی
شکل بدنه ۲ در کروکی
طرح‌بندی موتور جلو-محور عقب
مرتبط بنتلی کانتیننتال آر
بنتلی بروکلند
رولزرویس کورنیش (۲۰۰۰)
انتقال قدرت
موتور ۶٫۷۵ لیتری ال۴۱۰ ام‌تی ۱تی وی۸ توربو
ابعاد
فاصله
بین محورها
۳٬۰۶۰ میلیمتر (۱۲۰ اینچ)
طول ۵٬۳۴۰ میلیمتر (۲۱۰ اینچ)
عرض ۱٬۸۸۰ میلیمتر (۷۴ اینچ)
ارتفاع ۱٬۴۸۰ میلیمتر (۵۸ اینچ)
وزن خالص ۲٬۶۱۰ کیلوگرم (۵٬۷۵۴ پوند)

 

 

برای ثبت آگهی رایگان به سایت شهر 24 مراجعه کنید.

هانیه اکبرپور بازدید : 63 دوشنبه 06 آبان 1398 نظرات (0)

بنتلی آرنیج (به انگلیسی: Bentley Arnage) خودرویی است که در سال‌های ۱۹۹۸ تا ۲۰۰۹ تولید شده‌است.

طراحی آن موتور جلو-محور عقب بوده است. سیستم جعبه‌دندهٔ آن به صورت خودکار است.

بنتلی آرنیج
Bentley Arnage T (1998).jpg
بنتلی آرنیج آر ۲۰۰۳
دید کلی
شرکت بنتلی موتورز
تولید ۱۹۹۸–۲۰۰۹
مونتاژ کرو، چشر، انگلستان
طراحی استیو هارپر تحت نظارت گراهام هال (۱۹۹۱)[۱]
بدنه و شاسی
کلاس اندازه بزرگ لوکس (اف)
شکل بدنه ۴ در سدان
طرح‌بندی موتور جلو-محور عقب
مرتبط
  • رولزرویس سیلور سرف
  • بنتلی بروکلندز
  • بنتلی آزور
انتقال قدرت
موتور
  • ۱۹۹۸–۲۰۰۰: ۴٫۴ لیتری ب‌ام‌و ام۶۲ وی۸ تویین توربوی
  • ۱۹۹۹–۲۰۰۶: ۶٫۷۵ لیتری بنتلی وی۸ توربو/تویین توربو[۲]
  • ۲۰۰۷–۲۰۰۹: ۶٫۸ لیتری بنتلی وی۸ تویین توربو
جعبه‌دنده ۵ دندهٔ خودکار زداف ۵اچ‌پی۳۰
۴ دندهٔ خودکار ۴ال۸۰-ئی
ابعاد
فاصله
بین محورها
۳٬۱۱۸ میلیمتر (۱۲۲٫۷۷ اینچ)
طول ۵٬۳۹۴ میلیمتر (۲۱۲٫۳۷ اینچ)
عرض ۱٬۹۳۲ میلیمتر (۷۶٫۰۶ اینچ)
ارتفاع ۱٬۵۱۶ میلیمتر (۵۹٫۶۹ اینچ)
وزن خالص ۲٬۳۲۰ کیلوگرم (۵٬۱۲۰ پوند) (گرین لیبل)، ۲٬۵۸۵ کیلوگرم (۵٬۶۹۹ پوند) (آرنیج آر ۲۰۰۳)
گاه‌شمار
پیشین بنتلی بروکلندز
بنتلی توربو آر
جانشین بنتلی مولسان (۲۰۱۰)

 

 

برای ثبت آگهی رایگان به سایت شهر 24 مراجعه کنید.

 

 

هانیه اکبرپور بازدید : 64 شنبه 20 مهر 1398 نظرات (0)

بنتلی ۸ لیتر (به انگلیسی: Bentley 8 Litre) خودرویی است که در سال‌های ۱۹۳۰–۱۹۳۱ میلادی به تعداد ۱۰۰ دستگاه تولید شده‌است.

این خودرو در کلاس خودروهای لوکس قرار گرفته و طراحی آن موتور جلو-محور عقب بوده است. سیستم جعبه‌دندهٔ آن ۴ دنده است.

Bentley-8-litre-2-2.jpg

 

بنتلی ۸ لیتر شاسی
Bentley 8 Litre (1930) (14912429238).jpg
دومین نمونه تولید شده و خودرو شخصی والتر اوون بنتلی
دید کلی
شرکت شرکت بنتلی موتورز
تولید
  • ۱۹۳۰–۱۹۳۲ میلادی
  • ۱۰۰ دستگاه
مونتاژ لندن
طراحی والتر اوون بنتلی
بدنه و شاسی
کلاس لوکس
شکل بدنه توافقی[۱]
طرح‌بندی موتور جلو-محور عقب[۲]
مرتبط بنتلی ۴ لیتر
انتقال قدرت
موتور اس‌اواچ‌سی ۸ لیتری آی۶[۳]
جعبه‌دنده
  • جعبه‌دنده دستی، ۴-دنده + دنده‌عقب
  • کلاچ تک صفحه خشک
  • دنده نهایی بیرونی هیپوئید
[۴]
ابعاد
فاصله
بین محورها
  • ۳٬۵۰۵ میلیمتر (۱۳۸ اینچ)[۵]
  • ۳٬۶۵۸ میلیمتر (۱۴۴ اینچ)[۲]
  • ۳٬۹۶۲ میلیمتر (۱۵۶ اینچ)[۲]
طول
  • (۱۲') ۵٬۱۱۲ میلیمتر (۲۰۱٫۲۵ اینچ)
  • (۱۳') ۵٬۴۱۷ میلیمتر (۲۱۳٫۲۵ اینچ)
[۲]
عرض ۱٬۷۴۰ میلیمتر (۶۸٫۵ اینچ)[۲]
ارتفاع بسته به سازندهٔ بدنه
وزن خالص ۲٫۵ تن یا بیشتر، بسته به سازندهٔ بدنه

 

برای ثبت آگهی رایگان به سایت شهر 24 مراجعه کنید.

 

هانیه اکبرپور بازدید : 65 دوشنبه 01 مهر 1398 نظرات (0)

بنتلی ۴۱۲ لیتر (به انگلیسی: Bentley 4½ Litre) خودرویی است که در سال‌های ۱۹۲۶–۱۹۳۰ تولید شده‌است.

این خودرو در کلاس خودروهای اسپورت قرار گرفته است.

بنتلی ۴۱۲ لیتر
1928 Bentley Saloon at Toddington Railway Gala, 0513 8979023957.jpg
  • گارنی ناتینگ سالن ۱۹۲۸
  • شاسی ام‌اف۳۱۵۵، موتور ام‌اف۳۱۵۵، شماره ثبت پی‌اچ ۹۵۱۲
  • بدنهٔ وایمان اصلی با صندوق بروکز
دید کلی
شرکت بنتلی
تولید
  • ۱۹۲۷–۱۹۳۱
  • (مدل سوپرشارژ از ۱۹۲۹)
  • ۷۲۰ دستگاه
مونتاژ کریکوود، بریتانیا
طراحی والتر اوون بنتلی
بدنه و شاسی
کلاس شاسی اسپورت
شکل بدنه ساخت توسط بدنه‌سازی منتخب و به سفارش مشتری[۱]
طرح‌بندی موتور جلو-محور عقب
مرتبط بلاور بنتلی (مدل سوپرشارژ)
انتقال قدرت
موتور
  • ۴٫۴ لیتریآی۴
  • ۴٫۴ لیتری سوپرشارژ آی۴
جعبه‌دنده ۴ دندهٔ دستی
ابعاد
فاصله
بین محورها
  • استاندارد: ۳٬۳۰۰ میلیمتر (۱۰ فوت ۱۰ اینچ)[۲]
  • اس‌دبلیوبی (۸ دستگاه):[۲] ۲٬۹۸۰ میلیمتر (۱۱۷٫۵ اینچ)
طول ۴٬۳۸۰ میلیمتر (۱۷۲٫۴ اینچ)
عرض ۱٬۷۴۰ میلیمتر (۶۸٫۵ اینچ)
وزن خالص
  • ۴۱۲ لیتر: ۱٬۶۲۵ کیلوگرم (۳٬۵۸۳ پوند)
  • بلاور: ۱٬۷۲۷ کیلوگرم (۳٬۸۰۷ پوند)

 

برای ثبت آگهی رایگان به سایت شهر 24 مراجعه کنید.

 

 

هانیه اکبرپور بازدید : 56 شنبه 16 شهریور 1398 نظرات (0)

بنتلی ۳ لیتر (به انگلیسی: Bentley 3 Litre) خودرویی است که در سال‌های ۱۹۲۱–۱۹۲۹ [۲] تولید شده‌است.

این خودرو در کلاس خودروهای اسپورت قرار گرفته است.

بنتلی ۳ لیتر
1924 Bentley 3-litre Sports Tourer by Park Ward.jpg
بلو لیبل تورر ساخته‌شده توسط پارک وارد در سال ۱۹۲۴
دید کلی
شرکت شرکت بنتلی موتورز، کریکوود، لندن
تولید ۱۹۲۱–۱۹۲۹
۱۶۲۲ دستگاه[۱]
طراحی والتر اوون بنتلی
بدنه و شاسی
کلاس اسپورت
شکل بدنه ساخت توسط بدنه‌سازی منتخب و به سفارش مشتری
انتقال قدرت
موتور ۳٫۰ لیتری اواچ‌سی ۴ سوپاپ آی۴
ابعاد
فاصله
بین محورها
۲٬۷۴۳ میلیمتر (۱۰۸ اینچ)
۲٬۹۸۴ میلیمتر (۱۱۷٫۵ اینچ)
۳٬۳۰۲ میلیمتر (۱۳۰ اینچ)

 

 

برای ثبت آگهی رایگان به سایت شهر 24 مراجعه کنید.

هانیه اکبرپور بازدید : 68 شنبه 02 شهریور 1398 نظرات (0)

بریستول ۴۱۲ (به انگلیسی: Bristol 412) خودرویی است که در سال‌های ۱۹۷۵-۱۹۹۳ تولید شده‌است.

این خودرو در کلاس خودرو با سقف جمع‌شونده قرار گرفته، طراحی آن خودروهای موتور جلو-محور عقب بوده است.

بریستول ۴۱۲
Bristol 412 ca 1980 near Bury St Eds.JPG
دید کلی
شرکت بریستول کارز
تولید 1975–1993
no production figures published
بدنه و شاسی
کلاس خودروی کروکی
طرح‌بندی خودروی موتور جلو-محور عقب
مرتبط Bristol 603
انتقال قدرت
موتور سوپاپ رو V8

بریستول فایتر یک خودروی اسپرت تولید شده توسط بریستول است که از سال ۲۰۰۴ تا ۲۰۱۱ تولید می‌شد. این خودروبه طور کلی بعنوان یک سوپراسپرت طبقه‌بندی شده است.[۲][۳]

مشخصات

مدل موتور جابه جایی حداکثر قدرت حداکثر گشتاور شتاب 0-60 مایل در ساعت/s سرعت بالا
فایتر V10 ۷٬۹۹۴ سانتی‌متر مکعب (۴۸۷٫۸ اینچ مکعب) ۵۲۵ اسب بخار ترمز (۳۹۱ کیلووات; ۵۳۲ اسب بخار متری) @ ۵٬۵۰۰ دور در دقیقه ۵۲۵ پوند-فوت (۷۱۲ نیوتن متر) @ از ۴۲۰۰ دور در دقیقه c 4.0 ۲۱۰ مایل بر ساعت (۳۴۰ کیلومتر بر ساعت)
فایترS[۴] V10 ۷٬۹۹۴ سانتی‌متر مکعب (۴۸۷٫۸ اینچ مکعب) ۶۲۸ اسب بخار ترمز (۴۶۸ کیلووات; ۶۳۷ اسب بخار متری) @ ۵٬۹۰۰ دور در دقیقه ۵۸۰ پوند-فوت (۷۹۰ نیوتن متر) @ ۳٬۹۰۰ دور در دقیقه ۴٫۰ ۲۱۰ مایل بر ساعت (۳۴۰ کیلومتر بر ساعت)
فایترT[۵] V10 توربو ۷٬۹۹۴ سانتی‌متر مکعب (۴۸۷٫۸ اینچ مکعب) ۱٬۰۱۲ اسب بخار ترمز (۷۵۵ کیلووات; ۱٬۰۲۶ اسب بخار متری) @ 5,600 rpm ۱٬۰۳۶ پوند-فوت (۱٬۴۰۵ نیوتن متر) @ ۴٬۵۰۰ دور در دقیقه ۳٫۵ ۲۲۵ مایل بر ساعت (۳۶۲ کیلومتر بر ساعت) limited

 

 
2004 Bristol Fighter (14365192439).jpg
دید کلی
شرکت Bristol Cars
تولید ۲۰۰۴–۲۰۱۱
بدنه و شاسی
کلاس Sports car
شکل بدنه 2-door coupé
طرح‌بندی Front-engine, rear-wheel-drive
انتقال قدرت
موتور Chrysler V10
جعبه‌دنده 6-speed manual
four-speed automatic[نیازمند منبع]
ابعاد
فاصله
بین محورها
۲٬۷۵۰ میلیمتر (۱۰۸٫۳ اینچ)[نیازمند منبع]
طول ۴٬۴۲۰ میلیمتر (۱۷۴٫۰ اینچ)
عرض ۱٬۷۹۵ میلیمتر (۷۰٫۷ اینچ)
ارتفاع ۱٬۳۴۵ میلیمتر (۵۳٫۰ اینچ)
وزن خالص ۱٬۶۰۰ کیلوگرم (۳٬۵۲۷ پوند) (525 bhp version)[۱]

 

برای ثبت آگهی رایگان به سایت شهر 24 مراجعه کنید.

هانیه اکبرپور بازدید : 51 دوشنبه 14 مرداد 1398 نظرات (0)
بریستول ۴۱۰
Bristol 410 1968.JPG
دید کلی
شرکت بریستول کارز
تولید 1968–1969
82 produced
بدنه و شاسی
کلاس سدان اسپورت
طرح‌بندی خودروی موتور جلو-محور عقب
گاه‌شمار
پیشین Bristol 409
جانشین بریستول ۴۱۱

 

بریستول ۴۱۰ (Bristol ۴۱۰) خودرویی است که در سال‌های ۱۹۶۸–۱۹۶۹>۷۹ producedتولید شده‌است. طراحی آن خودروهای موتور جلو-محور عقب بوده است.

 

بریستول ۴۱۱ (Bristol ۴۱۱) خودرویی است که در سال‌های ۱۹۶۹–۱۹۷۶>۲۸۷ producedتولید شده‌است. طراحی آن خودروهای موتور جلو-محور عقب بوده طول آن در حالت طبیعی ۴٬۹۰۲ میلیمتر (۱۹۳٫۰ اینچ)، عرض آن در حالت طبیعی ۱٬۷۲۷ میلیمتر (۶۸٫۰ اینچ) و ارتفاع آن در حالت طبیعی ۱٬۴۶۰ میلیمتر (۵۷٫۵ اینچ) و وزن آن در حالت طبیعی ۱٬۶۷۶ کیلوگرم (۳٬۶۹۵ پوند) است. سیستم جعبه‌دندهٔ آن ۳ دنده به صورت خودکار است.

بریستول ۴۱۱
Bristol 411.jpg
دید کلی
شرکت بریستول کارز
تولید 1969–1976
287 produced
بدنه و شاسی
کلاس سدان اسپورت
شکل بدنه 2-door سدان
طرح‌بندی خودروی موتور جلو-محور عقب
انتقال قدرت
موتور 6,286 cc سوپاپ رو V8
6,556 cc سوپاپ رو V8
جعبه‌دنده 3-speed automatic
ابعاد
فاصله
بین محورها
۲٬۸۹۶ میلیمتر (۱۱۴٫۰ اینچ)
طول ۴٬۹۰۲ میلیمتر (۱۹۳٫۰ اینچ)
عرض ۱٬۷۲۷ میلیمتر (۶۸٫۰ اینچ)
ارتفاع ۱٬۴۶۰ میلیمتر (۵۷٫۵ اینچ)-۱٬۴۷۳ میلیمتر (۵۸٫۰ اینچ)
وزن خالص ۱٬۶۷۶ کیلوگرم (۳٬۶۹۵ پوند)-۱٬۷۱۲ کیلوگرم (۳٬۷۷۴ پوند)

 

 

برای ثبت آگهی رایگان به سایت شهر 24 مراجعه کنید.

هانیه اکبرپور بازدید : 62 شنبه 29 تیر 1398 نظرات (0)

بریستول ۴۰۷ (Bristol ۴۰۷) خودرویی است که در سال‌های ۱۹۶۱–۱۹۶۳>۸۸ unitsتولید شده‌است. طراحی آن خودروهای موتور جلو-محور عقب بوده طول آن در حالت طبیعی ۴٬۸۷۷ میلیمتر (۱۹۲٫۰ اینچ) و عرض آن در حالت طبیعی ۱٬۷۲۷ میلیمتر (۶۸٫۰ اینچ) و وزن آن در حالت طبیعی ۱٬۶۵۱ کیلوگرم (۳٬۶۴۰ پوند) است.

موتور آن ۵۱۳۰ سی‌سی سیستم جعبه‌دندهٔ آن ۳ دنده به صورت خودکار است.

بریستول ۴۰۷
Bristol 407 1962.jpg
دید کلی
شرکت بریستول کارز
تولید 1961–1963
88 units
بدنه و شاسی
کلاس سدان اسپورت
طرح‌بندی خودروی موتور جلو-محور عقب
انتقال قدرت
موتور 5130 cc سوپاپ رو V8
جعبه‌دنده 3-speed automatic
ابعاد
فاصله
بین محورها
۲٬۸۹۶ میلیمتر (۱۱۴٫۰ اینچ)
طول ۴٬۸۷۷ میلیمتر (۱۹۲٫۰ اینچ)
عرض ۱٬۷۲۷ میلیمتر (۶۸٫۰ اینچ)
وزن خالص ۱٬۶۵۱ کیلوگرم (۳٬۶۴۰ پوند)

 

بریستول ۴۰۸ (Bristol ۴۰۸) خودرویی است که در سال‌های ۱۹۶۳–۱۹۶۶>۸۳ unitsتولید شده‌است. طراحی آن خودروهای موتور جلو-محور عقب بوده طول آن در حالت طبیعی ۴٬۹۱۵ میلیمتر (۱۹۳٫۵ اینچ) و عرض آن در حالت طبیعی ۱٬۷۲۷ میلیمتر (۶۸٫۰ اینچ) و وزن آن در حالت طبیعی ۱٬۶۰۰ کیلوگرم (۳٬۵۲۷ پوند) است. سیستم جعبه‌دندهٔ آن ۳ دنده به صورت خودکار است.

بریستول ۴۰۸
Bristol 408 photo 1973.jpg
دید کلی
شرکت بریستول کارز
تولید 1963–1966
83 units
بدنه و شاسی
کلاس سدان اسپورت
طرح‌بندی خودروی موتور جلو-محور عقب
انتقال قدرت
موتور 5130 cc سوپاپ رو V8
5211 cc سوپاپ رو V8
جعبه‌دنده 3-speed automatic
ابعاد
فاصله
بین محورها
۲٬۸۹۶ میلیمتر (۱۱۴٫۰ اینچ)
طول ۴٬۹۱۵ میلیمتر (۱۹۳٫۵ اینچ)
عرض ۱٬۷۲۷ میلیمتر (۶۸٫۰ اینچ)
وزن خالص ۱٬۶۰۰ کیلوگرم (۳٬۵۲۷ پوند)

 

 

 

 

 

برای ثبت آگهی رایگان به سایت شهر 24 مراجعه کنید.

هانیه اکبرپور بازدید : 87 دوشنبه 10 تیر 1398 نظرات (0)
بریستول ۴۰۴ و ۴۰۵
Bristol 405.JPG
Bristol 405 four-door saloon
دید کلی
شرکت بریستول ایروپلین (now بریستول کارز)
تولید 1953–1958
52 Bristol 404 units
308 Bristol 405 units
بدنه و شاسی
کلاس خودروی لوکس
شکل بدنه two-door کوپه (404)
four-door سدان (405)
two-door خودروی کروکی (405)
طرح‌بندی خودروی موتور جلو-محور عقب
انتقال قدرت
موتور 1,971 cc سوپاپ رو I6
2,216 cc ohv I6

 

 

بریستول ۴۰۴ و ۴۰۵ (Bristol ۴۰۴ and ۴۰۵) خودرویی است که در سال‌های ۱۹۵۳–۱۹۵۸>۵۲ Bristol ۴۰۴ units
۳۰۸ Bristol ۴۰۵ unitsتولید شده‌است.

این خودرو در کلاس خودرو اسپورت قرار گرفته، طراحی آن خودروهای موتور جلو-محور عقب بوده است.

موتور آن ۱۹۷۱ سی‌سی است.

 

بریستول ۴۰۶
Bristol 406 - Flickr - mick - Lumix.jpg
دید کلی
شرکت بریستول کارز (then بریستول ایروپلین)
تولید 1958–1961
174 units
بدنه و شاسی
کلاس 2-door سدان اسپورت
طرح‌بندی خودروی موتور جلو-محور عقب
انتقال قدرت
موتور 2,216 cc سوپاپ رو straight-6
جعبه‌دنده 4-speed overdrive جعبه‌دنده دستی
ابعاد
فاصله
بین محورها
۲٬۸۹۶ میلیمتر (۱۱۴٫۰ اینچ)
طول ۴٬۹۷۸ میلیمتر (۱۹۶٫۰ اینچ)
عرض ۱٬۷۲۷ میلیمتر (۶۸٫۰ اینچ)
وزن خالص ۱٬۳۶۵ کیلوگرم (۳٬۰۰۹ پوند)

 

بریستول ۴۰۶ (Bristol ۴۰۶) خودرویی است که در سال‌های ۱۹۵۸–۱۹۶۱>۱۷۴ unitsتولید شده‌است. طراحی آن خودروهای موتور جلو-محور عقب بوده طول آن در حالت طبیعی ۴٬۹۷۸ میلیمتر (۱۹۶٫۰ اینچ) و عرض آن در حالت طبیعی ۱٬۷۲۷ میلیمتر (۶۸٫۰ اینچ) و وزن آن در حالت طبیعی ۱٬۳۶۵ کیلوگرم (۳٬۰۰۹ پوند) است.

موتور آن ۲۲۱۶ سی‌سی سیستم جعبه‌دندهٔ آن ۴ دنده به صورت دستی است.

 

برای ثبت آگهی رایگان به سایت شهر 24 مراجعه کنید.

هانیه اکبرپور بازدید : 58 شنبه 25 خرداد 1398 نظرات (0)

سدان اسپورت

مدل ۱۹۷۹ از سری خودرو جگوار ایکس‌جی، پرفروش‌ترین سری سدان اسپورت کمپانی جگوارسدان اسپورت (به انگلیسی: Sports sedan) توصیفی از یک خودروی سدان می‌باشد که قابلیت‌های حرکتی (هندلینگ) و آسایشی آن ارتقاء یافته است. آغازساخت این کلاس خودرو را می‌توان اوایل دهه ۵۰ میلادی دانست. زمانی که خودروهایی نظیر آلفا رومئو ۱۹۰۰ گام به میان خودروهای بازار مصرف گذاشتند. قیمت این خودروها به میزان افزایش کارایی و امکاناتی که روی آنها نصب می‌شود قابل تغییر است

 

بریستول ۴۰۱ (Bristol ۴۰۱) خودرویی است که در سال‌های ۱۹۴۸–۱۹۵۳>۶۱۱ Bristol ۴۰۱ units
۲۳ Bristol ۴۰۲ unitsتولید شده‌است. طراحی آن خودروهای موتور جلو-محور عقب بوده است.

موتور آن ۱۹۷۱ سی‌سی سیستم جعبه‌دندهٔ آن به صورت دستی است.

بریستول ۴۰۱

Bristol 1950 - Flickr - mick - Lumix.jpg

دید کلی

شرکت

بریستول کارز (then بریستول ایروپلین)

تولید

1948–1953 (401)

1949–1950 (402)

611 Bristol 401 units

23 Bristol 402 units

بدنه و شاسی

کلاس

سدان اسپورت

خودروی کروکی

شکل بدنه

2 door کوپه

2 door خودروی کروکی

طرح‌بندی

خودروی موتور جلو-محور عقب

انتقال قدرت

موتور

1971 cc سوپاپ رو straight-6

جعبه‌دنده

4-speed manual

ابعاد

فاصله

بین محورها

۱۱۴ اینچ (۲٬۸۹۶ میلیمتر)

طول

۱۹۱٫۵ اینچ (۴٬۸۶۴ میلیمتر)

عرض

۶۷ اینچ (۱٬۷۰۲ میلیمتر)

ارتفاع

۶۰ اینچ (۱٬۵۲۴ میلیمتر)

 

بریستول ۴۰۳ (Bristol ۴۰۳) خودرویی است که در سال‌های ۱۹۵۳–۱۹۵۵>۲۸۷ unitsتولید شده‌است.

این خودرو در کلاس سدان اسپورت قرار گرفته، طراحی آن خودروهای موتور جلو-محور عقب بوده طول آن در حالت طبیعی ۱۵ فوت ۱۱٫۵ اینچ (۴٬۸۶۴ میلیمتر) و عرض آن در حالت طبیعی ۵ فوت ۷ اینچ (۱٬۷۰۲ میلیمتر) و وزن آن در حالت طبیعی ۲٬۷۸۸ پوند (۱٬۲۶۵ کیلوگرم) است.

موتور آن ۱۹۷۱ سی‌سی سیستم جعبه‌دندهٔ آن ۴ دنده به صورت دستی است.

بریستول ۴۰۳

Bristol403-2Litre.jpg

دید کلی

شرکت

بریستول کارز (then بریستول ایروپلین)

تولید

1953–1955

287 units

بدنه و شاسی

کلاس

سدان اسپورت

طرح‌بندی

خودروی موتور جلو-محور عقب

انتقال قدرت

موتور

1971 cc سوپاپ رو straight-6

جعبه‌دنده

4-speed manual

ابعاد

طول

۱۵ فوت ۱۱٫۵ اینچ (۴٬۸۶۴ میلیمتر)

عرض

۵ فوت ۷ اینچ (۱٬۷۰۲ میلیمتر)

وزن خالص

۲٬۷۸۸ پوند (۱٬۲۶۵ کیلوگرم)

 

برای ثبت آگهی رایگان به سایت شهر 24 مراجعه کنید.

 

هانیه اکبرپور بازدید : 113 دوشنبه 06 خرداد 1398 نظرات (0)
Austin Maxi 1500 MkI and Austin Maxi MkII 1750.jpg
Austin Maxi MkI (left) and Austin Maxi MkII
دید کلی
شرکت آستین موتور (بریتیش لیلاند)
تولید ۱۹۶۹–۱۹۸۱
مونتاژ Cowley، آکسفورد، England
IMV, نوو مستو، Slovenia
AMI, Petone New Zealand
طراحی Sir Alec Issigonis
بدنه و شاسی
شکل بدنه 5-door هاچ‌بک
انتقال قدرت
موتور E-Series
1485 cc, 74 bhp and
1748 cc, 84 or 95 bhp
جعبه‌دنده 5-speed manual all-synchromesh
4-speed automatic optional from ۱۹۷۴
ابعاد
فاصله
بین محورها
۱۰۴٫۷۵ اینچ (۲٬۶۶۱ میلیمتر)
طول ۱۵۹ اینچ (۴٬۰۳۹ میلیمتر))
عرض ۶۴ اینچ (۱٬۶۲۶ میلیمتر)
ارتفاع ۵۴٫۵ اینچ (۱٬۳۸۴ میلیمتر)
وزن خالص ۲٬۱۵۶ پوند (۹۷۸ کیلوگرم)

آستین ماکسی (Austin Maxi) خودرویی است که در سال‌های ۱۹۶۹ تا ۱۹۸۱تولید شده‌است. وزن آن در حالت طبیعی ۲٬۱۵۶ پوند (۹۷۸ کیلوگرم) است. سیستم جعبه‌دندهٔ آن ۴ دنده به دو صورت خودکار و دستی است.

 

 

آستین مایسترو (Austin Maestro) خودرویی است که در سال‌های ۱۹۸۳ تا ۱۹۹۴ (Austin Maestro)۱۹۸۳–۱۹۹۱ (MG Maestro)
۱۹۹۴ تا ۲۰۰۱ (remaining CKD kits، see below)تولید شده‌است. طراحی آن خودروهای موتور جلو-محور جلو بوده است.

آستین مایسترو
Austin Maestro 1982.JPG
1983 Austin Maestro
دید کلی
شرکت بریتیش لیلاند (Austin Rover Group) (1983–1987)
Rover Group (1988–1995)
نام‌های دیگر MG Maestro
Rover Maestro
تولید 1983–1995 (Austin/Rover Maestro)
1983–1991 (MG Maestro)
1995–2001 (remaining CKD kits)
مونتاژ Cowley، آکسفورد, United Kingdom
وارنا, Bulgaria
طراحی Ian Beech
David Bache
بدنه و شاسی
کلاس خودروی کامپکت (C)
شکل بدنه 2-door ون (خودرو)
5-door هاچ‌بک
طرح‌بندی خودروهای موتور جلو-محور جلو
مرتبط آستین مونتگو
Yema Mustang
انتقال قدرت
موتور 1.3 L A-Series I4
1.6 L R-series I4
1.6 L S-series I4
2.0 L O-Series I4 (MG Maestro only)
2.0 L Austin Rover MDi, aka Perkins Prima I4
ابعاد
فاصله
بین محورها
۲٬۵۱۰ میلیمتر (۹۸٫۸ اینچ)
طول ۴٬۰۵۰ میلیمتر (۱۵۹٫۴ اینچ)
عرض ۱٬۶۹۰ میلیمتر (۶۶٫۵ اینچ) (ex mirrors)
ارتفاع ۱٬۴۳۰ میلیمتر (۵۶٫۳ اینچ)

 

 

برای ثبت آگهی رایگان به سایت شهر 24 مراجعه کنید.

 

هانیه اکبرپور بازدید : 76 شنبه 21 اردیبهشت 1398 نظرات (0)

آستین الرگو

آستین الرگو (Austin Allegro) خودرویی است که در سال‌های ۱۹۷۳–۱۹۸۳در میلان تولید شده‌است. طراحی آن خودروهای موتور جلو-محور جلو بوده است.

آستین الرگو
Austin Allegro Registration ca 1975.jpg
دید کلی
شرکت آستین موتور (بریتیش لیلاند)
نام‌های دیگر Vanden Plas 1500
Vanden Plas 1.5
Vanden Plas 1.7
Innocenti Regent
تولید 1973–1982
مونتاژ Longbridge
سونف
میلان
بدنه و شاسی
کلاس خودروی کامپکت / خودروی کامپکت (C)
شکل بدنه 2-door سدان
3-door استیشن واگن
4-door سدان
طرح‌بندی خودروهای موتور جلو-محور جلو
مرتبط Innocenti Regent
انتقال قدرت
موتور 1.0 L A-Series I4
1.1 L A-Series I4
1.3 L A-Series I4
1.5 L E-Series I4
1.7 L E-Series I4
ابعاد
فاصله
بین محورها
۲٬۴۳۸ میلیمتر (۹۶ اینچ)
طول ۳٬۸۶۱ میلیمتر (۱۵۲ اینچ)
عرض ۱٬۶۰۰ میلیمتر (۶۳ اینچ)
ارتفاع ۱٬۳۹۷ میلیمتر (۵۵ اینچ)
وزن خالص ۸۶۹ کیلوگرم (۱٬۹۱۵ پوند) (approx)

 

 

 

آستین امبسدور (Austin Ambassador) خودرویی است که در سال‌های ۱۹۸۲ تا ۱۹۸۴تولید شده‌است.

این خودرو در کلاس خودرو سایز بزرگ قرار گرفته، است. سیستم جعبه‌دندهٔ آن به دو صورت خودکار و دستی است.

آستین امبسدور
Austin Ambassador Front.JPG
دید کلی
شرکت آستین موتور (بریتیش لیلاند)
تولید 1982-1984
بدنه و شاسی
کلاس خودروی اندازه متوسط (D)
شکل بدنه 5-door هاچ‌بک
انتقال قدرت
موتور 1.7 L O-Series I4
2.0 L O-Series I4
جعبه‌دنده four-speed جعبه‌دنده دستی
three-speed جعبه‌دنده خودکار (B-W)
ابعاد
فاصله
بین محورها
105 inches (2,670 mm)
طول 179 inches (4,550 mm)
عرض 69.5 inches (1,760 mm)
ارتفاع 55 inches (1,400 mm)
وزن خالص ۲٬۷۸۴ پوند (۱٬۲۶۳ کیلوگرم)

 

برای ثبت آگهی رایگان به سایت شهر 24 مراجعه کنید

هانیه اکبرپور بازدید : 101 دوشنبه 02 اردیبهشت 1398 نظرات (0)

باند باگ (به انگلیسی: Bond Bug) یک خودروی دو نفرهٔ کوچک انگلیسی سه چرخ است که از سال ۱۹۷۰ تا ۱۹۷۴ و در ابتدا توسط شرکت باند کارز و پس از آن توسط شرکت خودروسازی رلیانت تولید شد. باند باگ یک خودروی بسیار کوچک با بدنهٔ گوه‌شکل است که به جای درهای معمولی، از در یکپارچه‌ای استفاده می‌کند که اصطلاحاً آن را «در کانوپی» می‌نامند.

باند باگ
اطلاعات اجمالی
تولیدکننده باند کارز، رلیانت
تاریخ تولید ۱۹۷۰-۷۴
۲۲۷۰ دستگاه[۱]
مکان تولید
  • پرستون، انگلستان [۲]
  • تم‌وورث، انگلستان [۲]
طراح تام کارن (اوگل دیزاین)
بدنه و شاسی
کلاس بسیار کوچک
نوع بدنه کوپه با در کانوپی
مشخصات فنی
موتور رلیانت ۷۰۰ سی‌سی و بعداً ۷۵۰ سی‌سی
جعبه دنده ۴ سرعته
ابعاد
فاصله بین دو محور ۱٬۹۵۶ میلیمتر (۶ فوت ۵ اینچ)[۳]
طول ۲٬۷۹۴ میلیمتر (۹ فوت ۲ اینچ)[۳]
عرض ۱٬۳۹۷ میلیمتر (۴ فوت ۷ اینچ)[۳]
ارتفاع ۱٬۲۷۰ میلیمتر (۴ فوت ۲ اینچ)[۳]
وزن خالص ۳۹۴ کیلوگرم (۸۶۸ پوند)

 

 

باند مینی‌کار (Bond Minicar) خودرویی است که در سال‌های ۱۹۴۹ تا ۱۹۶۶تولید شده‌است.

طراحی آن خودروهای موتور جلو-محور جلو بوده طول آن در حالت عادی ۲٬۶۴۰ میلیمتر (۱۰۴ اینچ) است. سیستم جعبه‌دندهٔ آن به صورت دستی است.

 

باند مینی‌کار
1964 Bond Minicar Mark G Tourer.jpg
1964 Bond Minicar Mark G Tourer
دید کلی
شرکت Sharp's Commercials Ltd
تولید 1949–66
24,482 made
مونتاژ پرستون (لانکاشیر), United Kingdom
بدنه و شاسی
کلاس خودروی بسیار کوچک
طرح‌بندی خودروهای موتور جلو-محور جلو

 

بوند ۸۷۵ (Bond ۸۷۵) خودرویی است که در سال‌های ۱۹۶۵ تا ۱۹۷۰۳۴۳۱ made[۱] در بریتانیا تولید شده‌است. است.

موتور آن ۸۷۵ سی‌سی سیستم جعبه‌دندهٔ آن ۴ دنده به صورت دستی است.

 

بوند ۸۷۵
Bond 875 Van 1970.jpg
1970 Bond 875 Ranger van
دید کلی
شرکت Bond Cars Ltd
تولید 1965-1970
3431 made
مونتاژ Preston, بریتانیا
بدنه و شاسی
کلاس خودروی بسیار کوچک
شکل بدنه 2-door سدان
2-door ون (خودرو)
انتقال قدرت
موتور Rootes Commer Imp van, 875 cc, 34 b.h.p.
جعبه‌دنده 4-speed manual
ابعاد
فاصله
بین محورها
۷۸ اینچ (۱٬۹۸۱ میلیمتر)
طول ۱۱۶ اینچ (۲٬۹۴۶ میلیمتر)
عرض ۵۵ اینچ (۱٬۳۹۷ میلیمتر)

 

 

 

برای ثبت آگهی رایگان به سایت شهر 24مراجعه کنید

هانیه اکبرپور بازدید : 94 دوشنبه 19 فروردین 1398 نظرات (1)

مدیر طراحی لندروور جزییات بیشتری از نسل جدید دیفندر به خبرنگاران داده است. جری مک‌گاورن می‌گوید دیفندر جدید طوری طراحی شده است که هم مالکان دیفندرهای پیشین را راضی کند و هم بیشتر به چشم جوانان بیاید.

آقای مک‌گاورن نگفت نسل جدید مشهورترین محصول لندروور کی به بازار عرضه می‌شود و فقط گفت به رونمایی از این خودرو خیلی باقی نمانده است. رسانه‌های بریتانیایی گزارش کرده‌اند که این خودرو در سال ۲۰۱۸ قرار است به بازار عرضه شود.

لندروور سال گذشته بعد از شصت سال تولید دیفندر را متوقف کرد. در کنار خودروهایی نظیر جیپ رانگلر، مرسدس بنز کلاس جی و تویوتا لندکروزر، دیفندر یکی از مشهورترین شاسی بلندهای جهان است که علاقه‌مندان بسیار زیادی دارد.

احتمالا همین شهرت و اعتبار باعث شده که در طراحی نسل جدید خودرو، به گفته جری مک‌گارون، ارتباط احساسی با مدل کلاسیک حفظ شود. آقای مک‌گارون البته می‌گوید مدل جدید فقط یک کپی مدرن نخواهد بود و در طراحی آن سلیقه نسل جدید خریداران هم در نظر گرفته شده است.

مک‌گاورن از سال ۲۰۰۶ مسئولیت طراحی مدلهای لندروور را برعهده گرفت و نتیجه کارش در این شرکت تا الان با استقبال بازار روبرو شده است. اما سابقه دیفندر، که به سال ۱۹۴۸ میلادی، بر می‌گردد باعث شده است که طراحی نسل جدید آن چالشی بزرگ برایش باشد.
«این خودرویی است که برای مدتی طولانی هویت اصلی برند ما بوده است. حالا برای اینکه تعریف تازه‌ای از هویت مارک خود ترسیم کنیم، باید خودرویی بسیازیم که برای طیف گسترده‌تری از خریداران جذاب باشد.»

مدیر طراحی لندروور می‌گوید دیفندر جدید هر شکلی باشد، مانند پیشینیان خود یک خودروی سخت جان است که با آن می‌توان همه کار کرد و همه جا رفت.

 

برای ثبت آگهی رایگان به سایت شهر 24مراجعه کنید

هانیه اکبرپور بازدید : 106 شنبه 03 فروردین 1398 نظرات (0)

 

آستون مارتین ۲ لیتر اسپورت

AstonMartinDB1PJS 1.JPG

آستون مارتین ۲ لیتر اسپورت (Aston Martin ۲-Litre Sports) خودرویی است که در سال‌های ۱۹۴۸–۱۹۵۰۱۵ producedتولید شده‌است.

این خودرو در کلاس خودرو اسپورت قرار گرفته، طراحی آن خودروهای موتور جلو-محور عقب بوده است.

نگارخانه

 
Aston Martin 2 Litre 1950.JPG
دید کلی
شرکت استون مارتین
1948–1950
15 produced
طراحی Claude Hill
بدنه و شاسی
کلاس خودروی اسپورت (S)
شکل بدنه 2-seat رودستر
طرح‌بندی خودروی موتور جلو-محور عقب
انتقال قدرت
موتور 1.97 L I4
ابعاد
طول ۴٬۴۷۰ میلیمتر (۱۷۶٫۰ اینچ)
عرض ۱٬۷۱۵ میلیمتر (۶۷٫۵ اینچ)
وزن خالص ۱٬۱۴۳ کیلوگرم (۲٬۵۲۰ پوند)
گاه‌شمار
جانشین آستون مارتین دی‌بی۲

برای ثبت آگهی رایگان به سایت شهر 24مراجعه کنید

تعداد صفحات : 2

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 45
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 2
  • آی پی دیروز : 2
  • بازدید امروز : 18
  • باردید دیروز : 3
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 87
  • بازدید ماه : 246
  • بازدید سال : 2,167
  • بازدید کلی : 8,547